حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش ایران خودرو سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ برای ۸ مدل خودرو

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در ادامه طرح های فروش پرتعداد خودروسازان داخلی که قرار است تعادل را به بازار خودرو کشور بازگرداند، شاهد یک پیش فروش تقریبا ۱ ساله از ایران خودرو هستیم. پیش فروش ایران خودرو سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ برای ۸ مدل خودرو انجام خواهد شد و ۲ بازه تحویلی دارد.

پیش فروش ایران خودرو سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰

ایران خودر در این پیش فروش اسفند ماه ۱۴۰۰ خود که با بخشنامه شماره ۴۴۳۰ ابلاغ شده است، ۸ خوردوی سواری برای فروش دارد.

زمان آغاز ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی این طرح ایران خودرو را سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرده اند. متقاضیات مهلت دارند تا پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ و از طریق وب سایت ایران خودرو در این طرح ثبت نام کنند.

آدرس سایت پیش فروش ایران خودرو

در این بین شاهد ۲ خودرو اتوماتیک هستیم و ۶ خودرو دیگر گیربکس دستی دارند. همچنین تنها خودرو هاچ بک این لیست را می توان پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای دانست. این خودورها به روزترین محصولات ایران خودرو هستند که همگی یا نسخه پلاس محصولات قبلی به شمار می روند یا مثل تارا محصول جدید ایران خودرو هستند. همچنین نسخه های سقف شیشه ای نیز در این طرح به رانا و پژو ۲۰۷ اضافه شده است.

پیش فروش ایران خودرو سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰

پیش فروش ایران خودرو سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰

همچنین همانطور که در جدول بالا می بینید، مبالغ اعلام شده برای خودروها بین حدودا ۸۵ میلیون تا ۱۵۸ میلیون تومان است. ایران خودرو تاکید دارد که این مبالغ کمتر از ۵۰ درصد قیمت خودرو است. یعنی حداقل باید انتظار قیمت ۲ برابری را برای خودروها در زمان تحویل داشته باشید که به نظر ما احتمالا تا ۳ برابر این عدد پیش پرداخت هم محتمل بوده اما هیچ چیز قطعی نشده است.

موعد تحویل خودروهای ایران خودرو در پیش فروش ۳ اسفند ۱۴۰۰ برای دی، بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۱ مشخص شده است. البته برخی خودروها فقط موعد تحویل بهمن ماه ۱۴۰۱ را دارند.

نظر شما درباره طرح فروش جدید ایران خودرو چیست؟

قیمت رنگ های سفارشی و سرامیک بدنه تارا ایران خودرو چقدر است؟

 

هایما S5 پلاس دورنگ محصول جدید ایران خودرو

 

رندر جدید خودرو سهند سایپا را ببینید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)