حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به طراحی و مشخصات گلکسی A72 سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هر روز که می گذرد خبرها و مشخصات بیشتری درباره گلکسی A72 به بیرون درز پیدا می کند و به نظر می رسد به روز معرفی این گوشی بسیار نزدیک شده ایم. مشخصات دستگاه تقریبا لو رفته و طراحی آن نیز مشخص شده است. در این مطلب نگاهی به گوشی آینده شرکت سامسونگ می پردازیم. با ترنجی همراه باشید.

مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی A72 :

در نگاه اول، فضای بزرگی از دوربین اصلی خود نمایی می کند. جایی که ما پنج سوراخ را می بینیم که طبیعتا یکی از آنها باید برای فلاش LED اختصاص یابد. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست بدنه قرار دارند، در حالی که سمت چپ دستگاه با هیچ دکمه فیزیکی اشغال نشده است و کاملا خالی است.

گلکسی A72 5G

گلکسی A72 5G

 

در پایین بدنه یک بلندگو، یک اتصال USB-C ، یک سوراخ میکروفون و یک جک هدفون 3.5 میلی متری قرار دارد که اغلب در گوشی های هوشمند مدرن دیده نمی شود.

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G

 

سخت افزار سامسونگ گلکسی A72 :

سامسونگ گلکسی A72 احتمالا به تراشه Snapdragon 720 و 6/8 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. وضوح سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسل است و صفحه نمایش آن 6.7 اینچ است.

یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED که یک ناچ در مرکز آن قرار دارد. در قسمت پشتی ، دوربین چهارگانه را به ارمغان می آورند. این گوشی دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی ، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 5 مگاپیکسلی است.

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G

سامسونگ گلکسی A72 بسیار به زمان رونمایی نزدیک است :

سامسونگ در حال آماده سازی اولین دستگاه های تلفن های هوشمند میان رده خود در سال 2021 است. به نظر می رسد این شرکت در سال 2021 همچنان از سری A و M خود در مدل های مختلفی رونمایی می کند، همچنان که امروز شاهد معرفی گلکسی M02s از سوی سامسونگ بودیم.

به نظر می رسد سامسونگ در استراتژی جدیدش می خواهد دامنه بازار خود را گسترش دهد و کاربران بیشتری را در نظر گرفته است. شایعه شده است که گلکسی A72 4G بسیار به زمان عرضه نزدیک است. اخیراً ، این گوشی در تست های GeekBench دیده شده است، وجود تراشه Qualcomm Snapdragon 720G و نه تراشه اگزینوس را نشان داده است.

 

عرضه سامسونگ گلکسی A72 در دو مدل 4G و 5G :

دستگاهی که براساس گواهینامه BIS با شماره مدل SM-A725F / DS تصویب شده است ، بر اساس گزارش قبلی ، این مدل 4G است. این گوشی با اتصال 5G دارای شماره مدل SM-A726B است. به نظر می رسد سامسونگ بسیار علاقه مند به این استراتژی است که گوشی هایش را در دو نوع 4G یا 5G عرضه کند. اگر قیمت 4G این مدل در محدوده پایین تری نسبت به مدل 5G باشد، قابل تامل خواهد بود.

گلکسی A72 4G

گلکسی A72 4G

 

امسال این شرکت از نسخه های 4G و 5G دستگاه های Galaxy A51 و A71 رونمایی کرد. نسخه های 4G در بازار هند عرضه شدند در حالی که سامسونگ دستگاه های 5G را به اروپا و ایالات متحده آمریکا برای عرضه فرستاد. کشورهایی که در بهره برداری از شبکه های 5G پیشگام هستند.

 

به نظر شما سیاست عرضه گوشی ها در دو مدل 4G و 5G تا چه میزان می تواند در موفقیت این مدل ها تاثیرگذار باشد؟ آیا گلکسی A72 می تواند به یک گوشی محبوب تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

قیمت غیر گزاف 😏

pooria

اسنپ 720 😐

ali_s

قیمت بالا
طراحی معمولی
۷۲۰جی (کایرین ۷۱۰ ای جدید)واقعا نسبت به قیمتش پردازنده خوبی نزاشته

AŁɪ

نسخه فایو جیش فکر کنم ۷۵۰ داشته باشه که اونم در برابر دیمن ۸۲۰ مدیاتک مالی نیست .

Yusef

همون a71 رو تولید می کرد بهتر نبود🤔
آخه هر چی نگاه می کنم برتری نسبت به a71 پیدا نمی کنم…

Taha

صامصونگ گوشی حاش نصبط به غیمطش می عرظح😎

Mahdi

مزخرف

ممد بمولا

قیمتش اگه درست حسابی باشه چرا که نه؟
ولی 400 دلار واسه اسنپ 720جی نمیارزه
وقتی اسنپ 865 میدن :/

Naranj

سامی الان تو سری m بهتر کاد میکنه

Milad7

تکرارِ مکررات!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی