حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G لو رفت، دومین گوشی 5G این برند باز هم یک میان رده است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

اچ تی سی سال گذشته با معرفی دو دستگاه میان رده در بازار تایوان (مدل های Desire 20 Pro و U20 5G) سعی در بازگشت به بازار داشت. اچ تی سی Desire 20 Plus  دارای Snapdragon 720G پس از آن ها ارایه شد که البته این هم یک ارایه انحصاری در تایوان بود. اکنون، این شرکت در حال آماده سازی برای ارایه دستگاه میان رده دیگری است. دستگاهی که احتمالا اچ تی سی Desire 21 Pro 5G نام دارد و یک میان رده 5G با اندروید ۱۰ است. در حقیقت دومین گوشی 5G این برند باز هم یک میان رده است.

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G

تصاویر واقعی میان رده آتی HTC اخیراً توسط Slashleaks به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر اولین نگاه ما را به دستگاه آینده می دهد که با شماره مدل 2AQAG100 ارائه می شود. همانطور که مشاهده می کنید، این دستگاه از یک نمایشگر با سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی ارایه می شود. دارای حداقل حاشیه در اطراف لبه های بالا و کناره و دارای چانه ضخیم در پایین است.

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G

اگرچه به وضوح در تصویر قابل مشاهده نیست، اما به نظر می رسد دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست است. از آنجایی که از اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی مانند Desire 20 Pro برخوردار نیست، این شرکت تایوانی ممکن است تصمیم گرفته باشد که آن را در دکمه پاور قرار دهد.

در پشت، دستگاه دارای روکش بافتی مانند الیاف کربن در یک رنگ سبز روشن، یک ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه بالا سمت راست و لوگو HTC در مرکز آن است. یک تصویر نزدیک از ماژول دوربین نشان می دهد که دستگاه دارای دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48MP و فلاش LED دوگانه است.

این تصاویر همچنین بخش About phone از منوی تنظیمات دستگاه را به نمایش می گذارد، که همچنین نشان می دهد پشتیبانی دو سیم کارته ارائه می دهد و سیستم عامل اندروید ۱۰ به صورت پیش فرض روی آن نصب است. در حالی که تصاویر هیچ اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه نشان نمی دهد، Slashleaks ادعا می کند که این گوشی HTC Desire 21 Pro 5G نامیده می شود. در این صورت، این دومین گوشی هوشمند 5G از تولید کننده تایوانی خواهد بود.

در حالی که HTC هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد دستگاه را فاش نمی کند، ما انتظار داریم که این محصول یکی دیگر از محصولات اختصاصی تایوان باشد. به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد Desire 21 Pro 5G به شما اطلاع خواهیم داد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G جدید اچ تی سی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه چیز خیلی عادی

Dr.Nazer

داداش لطفاً در کارخونه رو ببند انقد آبروی ما رو نبر

ممد بمولا

اندروید 10؟ :/
داداش ول کن ناموسا

Milad7

اچ تی سی از عرش به فرش رسید 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)