حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام اعضای خانواده آیفون ۱۳ با LiDAR ارایه خواهند شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

اپل تقریبا به طور قطع سخت افزار دوربین خود را برای خانواده iPhone 13 بهبود خواهد بخشید و یکی از این پیشرفت ها ممکن است به صورت حسگر LiDAR (تشخیص نور و تابش) برای هر چهار مدل این خانواده یعنی آیفون های ۱۳ مینی، ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس و قطعا خود آیفون ۱۳ است. به این ترتیب می توان گفت که تمام اعضای خانواده آیفون ۱۳ با LiDAR ارایه خواهند شد.

آیفون ۱۳ با LiDAR

این گزارش طبق DigiTimes است که ادعا می کند (به نقل از منابع صنعتی) اپل تمام مدل های آیفون ۲۰۲۱ خود را به LiDAR مجهز کند.

این فقط یک ارتقا برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی است ، زیرا آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس از قبل دارای اسکنر LiDAR هستند. اگرچه شایان ذکر است که گفته های سایت ممکن است به این معنی باشد که اگر چنین گوشی امسال معرفی شود، ما حتی یک اسکنر LiDAR را در iPhone SE 3 مشاهده می کنیم.

حسگر LiDAR چیست؟ عملکرد آن در آیفون ۱۲ پرو یا آیپد پرو چیست؟

داشتن چنین اسکنری به گوشی اجازه می دهد تا پرتوهای لیزر را شلیک کرده و سرعت بازگشت آنها را اندازه گیری کند، که به نوبه خود به شما امکان می دهد فاصله ها را اندازه گیری کرده و محیط شما را اسکن کند. بنابراین این می تواند دقت و تجربه کلی برنامه های واقعیت افزوده را بهبود بخشد.

و گرچه واقعیت افزوده تمرکز زیادی برای LiDAR است، اما توانایی قضاوت دقیق در مورد عمق و مسافت نیز می تواند برای عکاسی مفید باشد.

با این حال، ما ادعای اسکنر LiDAR را در هر مدل آیفون ۱۳ با شک و تردید می پذیریم، زیرا نه تنها با دیدن این تلفن ها فاصله زیادی داریم، بلکه DigiTimes سابقه نسبتاً مختصری در مورد ارایه اطلاعات صحیح تلفن های هوشمند دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر اضافه شدن LiDAR به همه آیفون های اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه عجب! این همه دست و دلبازی از اپل بعیده !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)