حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل MiniLED به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

گزارش جدیدی بار دیگر ادعا کرده است که اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ (یعنی تقریبا تا پیش از پایان سال ۱۳۹۹) آیپد پرو جدید (12.9 اینچی) آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل MiniLED را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب باید در هفته های آتی گزارش های بیشتری درباره آن ینشویم.

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل MiniLED

در گزارش DigiTimes آمده که:

گزارشی نشان داد که شرکت Epistar سفارشات تراشه های miniLED (دارای نور پس زمینه) را از چندین فروشنده دریافت کرده است و افزود که اگر پاسخ بازار خوب باشد، تقاضای بعدی برای پنل miniLED رشد انفجاری خواهد داشت.

پیش بینی می شود که اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل MiniLED را احتمالا در سه ماهه اول سال 2021 و سامسونگ الکترونیک نیز در سه ماهه اول تلویزیون های LCD با نور پس زمینه miniLED خود را روانه بازار کند و طبق گفته منابع صنعت، تقاضا برای نور پس زمینه miniLED را پیش بینی می کند.

شرکت Epistar

شرکت Epistar

این گزارش اشاره می کند که شرکت Epistar در مورد فروش محصولات مینی LED در چارک دوم و سوم سال ۲۰۲۱ “ابراز خوش بینی کرده است”. به گفته رئیس شرکت Fan Chin-Yung “فروش با حجم زیاد” به دلیل تأخیر در صدور گواهینامه محصول، از پایان سال ۲۰۲۰ به سال جدید موکول شد. هنوز مشخص نیست که آیا برخی از محصولات اپل با این تاخیر گزارش شده به تأخیر افتاده اند یا نه. با این حال، گزارش ها در اوایل سال ۲۰۲۰ ادعا کردند که اپل یک محصول مینی LED جدید (یا چندین محصول) را در اواخر سال منتشر می کند که این محقق نشد.

گزارش شده است که Epistar برای مقابله با تقاضای بالا، بیشتر ظرفیت تولید خود را به MiniLED تغییر می دهد، اما فن ادعا می کند که تولید LEDهای سطح بالا از جمله MiniLED برای تأمین تقاضا کافی نیست.

DigiTimes و همچنین منابع دیگر مانند The Elec و Ming-Chi Kuo قبلاً گفته اند كه اپل در حال كار بر روی چندین محصول جدید با نمایشگرهای مینی LED است. گزارش های قبلی اشاره کرده اند که مزایا می تواند شامل خاموش کردن LED ها به صورت جداگانه برای افزایش نسبت کنتراست باشد که یک پیشرفت بزرگ در کیفیت نمایش است.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل MiniLED هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)