حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه جهانی شیائومی Mi 11 به زودی انجام خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

به تازگی شیائومی جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را به بازار عرضه کرد. شیائومی Mi 11 اولین تلفن هوشمند در جهان است که از جدیدترین چیپ ست کوالکام Snapdragon 888 در کشور چین استفاده می کند. خبر خوب اینکه عرضه جهانی شیائومی Mi 11 به زودی انجام خواهد شد.

عرضه جهانی شیائومی Mi 11

اکنون، این شرکت در حال آماده سازی برای ارائه دستگاه به صورت جهانی است. در حالی که شیائومی هنوز جزئیات مربوط به عرضه جهانی تلفن را به اشتراک نگذاشته است، اما پوستر تیزر تبلیغاتی مشابه آن را به اشتراک گذاشته است، با متنی که می گوید “Mi 11 Series Global Launch Sooning”

این گوشی هوشمند با استقبال خوبی در بازار روبرو شده است زیرا این شرکت موفق شده است فقط در ۵ دقیقه از فروش خود در چین حدود 350،000 دستگاه بفروشد. قبل از فروش، پیش سفارش های تلفن از 850،000 ثبت نام در JD.com فراتر رفت.

به غیر از معرفی جهانی گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 این شرکت چینی نیز در حال آماده سازی برای تولید نسخه Pro همان است که به آن Xiaomi Mi 11 Pro می گویند. انتظار می رود این گوشی در ماه های آینده راه اندازی شود اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

با ورود به گوشی Mi 11 این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.81 اینچی 2K برخوردار است که وضوح صفحه 3200 در 1440 پیکسل، رفرش ریت 120 هرتز ، میزان نمونه برداری لمسی 480 هرتز و محافظت از Gorilla Glass Victus را ارائه می دهد.

در زیر کاپوت، دستگاه توسط کوالکام Snapdragon 888 مجهز شده و همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همراه با یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش که یک اسکنر ضربان قلب هم هست.

در بخش دوربین، یک سنسور دوربین سه گانه در پشت وجود دارد که از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.85 ، یک لنز زاویه دید عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و یک لنز تله فوتو ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره می برد. در قسمت جلویی ، دستگاه دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی و تماس ویدیویی است.

این تلفن هوشمند از سیستم عامل اندروید ۱۱ پیش فرض بهره می برد که MIUI 12 روی آن قرار دارد، اگرچه این شرکت رسما رابط کاربری MIUI 12.5 را منتشر کرده است. این دستگاه از طریق یک باتری 4600 میلی آمپری پشتیبانی می شود که از شارژ سریع سیمی 55 وات ، شارژ بی سیم سریع 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 وات پشتیبانی می کند.

شما منتظر شیائومی می ۱۱ هستید؟ منتظر عرضه جهانی آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

قبلا گفته بودم از طراحیش متنفرم ؟؟

الان نظرم کاملا 180 درجه تغییر کرد ..
عکس نسخه این رنگیو تو اینترنت با کیفیت بالا ببینید تا متوجه این شاهکار بشید

زیبای خفته

AŁɪ

از پلتفرم اپل الهام گرفته :
comment image
comment image

Mahdi

۹۹ درصد این گوشی شبیه اپله 🙂

s.h

مهم قیمته نسخه حهانیشه
اگه بالای ۸۰۰ دلار باشه انتخابشو سخت میکنه وقتی رقبای جدیدش برسن

Milad7

انصافا پرچمدار قابلی هست قیمت خیلی مناسبی هم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)