حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

350 هزار شیائومی می 11 در 5 دقیقه فروخته شد!

نوشته

3 سال قبل | 29 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، شیائومی

طبق برنامه ریزی که از قبل اعلام شده بود، فروش گوشی شیائومی می 11 از امروز در چین آغاز شد. پرچمدار شرکت شیائومی که لقب اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 را یدک می کشد و پیش از این توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود، با فروش بسیار خوبی در همان دقایق ابتدایی رو برو شد. فروش فوق العاده ای که نشان از محبوبیت این برند دارد و باید آماده حضور پرقدرت این برند چینی در سال جدید 2021 باشیم.

فروش 350 هزار شیائومی می 11 در 5 دقیقه :

تنها سه روز پس از مراسم معرفی رسمی شیائومی می 11 پیش فروش این مدل در چین آغاز شد. شیائومی، 13 دقیقه پس از آغاز فروش، اولین گزارش فروش می 11 را در ساعت 00:13 رسماً منتشر کرد. با توجه به جزئیات گزارشی که شیائومی منتشر کرده است، فروش شیائومی می 11 در 5 دقیقه ابتدایی از 1.5 میلیارد یوان فراتر رفته است. با کمی محاسبه به عدد 350 هزار دستگاه می رسیم که یک آمار فوق العاده برای این برند چینی محسوب می شود.

شیائومی mi 11

شیائومی mi 11

 

در گزارش بعدی که شیائومی از فروش مدل می 11 ارایه کرد آمارها حکایت از فروش 854 هزار عددی این مدل تنها در 7 ساعت ابتدایی توسط شیائومی بوده است.

علی رغم این که شیائومی ادعا می کند به اندازه کافی می 11 تولید و آماده شده است، اما در حال حاضر این مدل در فروشگاه رسمی شیائومی موجود نیست!

 

مشخصات و ویژگی های شیائومی می 11 :

مشخصات شیائومی می 11

مشخصات شیائومی می 11

 

صفحه نمایش:

شیائومی می 11 دارای یک صفحه نمایش 6.81 اینچی OLED خمیده است. صفحه نمایش نه تنها از می 10 5G بزرگتر است بلکه از وضوح بالاتری نیز برخوردار است و صفحه نمایش دارای رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل است. پنل نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و می توانید رفرش ریت پنل را بین ۳۰، ۶۰، ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز تغییر دهید.

همچنین یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد که به گفته شیائومی علاوه بر باز کردن قفل تلفن و تأیید پرداخت ، می تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه گیری کند.

 

باتری :

شیائومی می ۱۱ با باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری ارایه می شود. این مدل به شارژر سیمی با توان ۵۵ وات و شارژر بی سیم ۵۰ واتی مجهز شده است. همچنین شارژر وایرلس معکوس ۱۰ وات هم موجود است.

با شارژر ۵۵ وات سیمی می توانید شیائومی می ۱۱ را در مدت ۴۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ برسانید که عالی است.

 

دوربین :

شیائومی می 11 دارای سه دوربین عقب است. دوربین اصلی یک سنسور 108MP 1 / 1.33 with با دیافراگم f / 1.85 ، لنز 7P و اندازه پیکسل 1.6μm است. یک لنز 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با میدان دید 123 درجه وجود دارد و دوربین سوم یک دوربین ماکرو تله فوتو 5 مگاپیکسلی 5MP است. دوربین جلو یک سنسور 20 مگاپیکسلی است.

 

بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط هارمان کاردن، پشتیبانی از نانو سیم کارت دوگانه ، NFC ، بلوتوث 5.2 از دیگر ویژگی های این مدل است. شیائومی می 11 با اندروید 11 عرضه خواهد شد.

 

شیائومی می 11 در 3 مدل از حافظه داخلی و رم و با قیمت پایه 611 دلار ارایه خواهد شد.

 

به نظر شما شیائومی می 11 ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه موجودی نامحدود باشه ظرف ۲۴ ساعت ۱۰۰.۸۰۰.۰۰۰ گوشی میفروشه و رکورد فروش مدل های مختلف آیفون رو میشکنه😂
جدا از این گوشی خوشم اومده کاش درگاه کارت حافظه هم داشت

Mahdi

راستی جناب عرفانی یه سوال : چرا هواوی یه گوشی گیمینگ دیگه نمیزنه

Taha

من فکر کنم بدونم چرا.
بگم؟

Mahdi

بگو خب

Taha

چون که گوگل هواوی رو تحریم کرده و اکثر بازی ها هم نیاز به سرویس های گوگل دارن و اگه هواوی بخواد گیمینگ بده به درد نمیخوره.
قبل اینکه تحریم بشه هم آنر پلی( که استقبال زیادی هم نشد) رو داد که اون موقع زیرمجموعه هواوی بود.

نیما عرفانی

@طاها
مرسی پسر👍👏

Taha

فدای شما⁦❤️⁩🌹⁦🌺

نیما عرفانی

⁦♥️⁩🎼

Mahdi

😉😚

Taha

🌺🌹⁦♥️⁩

نیما عرفانی

جواب منم در گِروعه جواب طاهاست…
راستش من فکر میکنم میت ۲۰ ایکس علیرغم اینکه بسیار گوشی جذابی بود اما بیشتر حکم آزمون و خطا و راستی آزمایی رو داشت که هواوی ببینه اگه ازش استقبال میشه دیگه رسماً وارد رقابت برای تولید و عرضه ی گوشی های گیمینگ بشه اما متأسفانه نیمه ی اول ۲۰۱۹ با اعمال شدن تحریم ها و بعد هم تشدیدش و از اونجایی که دیتای بازی های فروشگاه گوگل پلی و کلاً اندروید سازگاری زیادی با سرویس های گوگل و به خصوص سینک و همگام سازی با اکانت جی‌میل دارن و هواوی از این امکان محروم شده پس ادامه دار شدن مسیر قبلی که طی کرده بود چندان منطقی نیست کمااینکه همین الآنم دست بالاتر رو گوشی های گیمینگ قَدَری دارن که اتفاقاً رقبای GMS داره هواوی هستن(خودم به شخصه لنوو لجیون پرو مورد پسندم واقع شده)، برای همین ورود هواوی به حوزه ی گوشی های گیمینگ تو اکوسیستم اندروید که GMS از ذهنیت مثبت و محبوبیت به مراتب بیشتری در انظار عمومی برخورداره، حداقل تا زمان فراگیر شدن و جایگزینی HMS و فیسبوک به جای GMS و جی‌میل و در عین حال تکمیل و روی کار اومدن هارمونی او اس و سرمایه گذاری های بیشتر در جهت همکاری و جذب دولوپرها و استودیوهای بازی سازی و تسریع در توسعه‌ی گیم سنتر هواوی حداقل در کوتاه مدت و میان مدت چندان خوشایند و موفقیت آمیز نیست.

نیما عرفانی

حالا که صحبتش شد اینم اضافه کنم که الان دیگه هواوی فقط تو نرم افزار مشکل داره و دیگه تو سخت افزار کم و کاستی نداره چرا که کایرین ۹۰۰۰ تو بخش GPU، پیشرفت فاحش، شگرف و بی سابقه ای نسبت به رویکرد و راهبرد قبلی که از هواوی سراغ داریم داشت به خصوص که از حداکثر هسته های مجاز و فرکانس ایده آل و رایج جدیدترین گرافیک آرم استفاده کرده …
امتیاز گرافیک کایرین ۹۰۰۰ تو بنچمارک 3DMark Open GL ES 3.1 از اسنپدراگون ۸۸۸ می ۱۱ بیشتر شده …
comment image

Mahdi

مهم پایداری در عملکرده ، اگزینوس ۹۹۰ هم اولاش گرافیک قویتری داشت از اسنپ ۸۶۵ ولی

نیما عرفانی

بله به کرات گفته شده که اسنپ ۸۸۸ پایداری و ثبات عملکرد بهتری در طولانی مدت داره اما اینجا بحث چیز دیگه ای بود.

pooria

میگم که…. غار نشین ادم پاره کن اون مسئله رو پیگیری کردی؟ 🤣

نیما عرفانی

صدبار گفتم خصومت های شخصی و مسائل و مشکلات خانوادگی و داخل خونه رو به بیرون و محیط عمومی و اجتماعی بروز نده 😏🤨

pooria

خصومت شخصی 🤔 بگم پیرمردم بیاد پیشت بخوابه شب تنها نباشی 🤔😂

نیما عرفانی

نه آماده شو خودم میام پیشت 😋😂🤲

Mahdi

حیف که میت۲۰ایکس تکرار نمیشه

m.b

آفرین… موقع ارائه آمار لااقل تعداد رو بگید… بعضی خبرا میاد تمام موجودی فلان گوشی در پنج دقیقه تمام شد! بعد مثلاً موجودی 10هزار تا بوده! 🤦‍♂️

350 هزار عدد فوق العاده ای هستش
اگر قیمت نسخه جهانیش 800 دلار باشه بی نهایت ارزش خرید بالایی داره
ای کاش و ای کاش از تله فوتو بهتری تو این گوشی استفاده میکرد
هرچند عکسای ماکرو شاهکاری میشه با این گوشی گرفت که فکر خودم خود می11پرو و التراش همچین توانی نداشته باشن!

Auroro

من از امسال به بعد رو امید زیادی به بهتر شدن همه چیز دارم تو چطور؟

فکر میکنم سامسونگ و شیائومی و هواوی خودشونو عالی نشون بدن.

Naranj

هواوی که مثل سایپا شده، کمبود قطعه داره
ولی ایفون۱۳ خبرای خوبی داره

SHREK

خیلی هم خوب.

Arad.Htc

مبارک خریداراش باشه🥐😍

Arad.Htc

اقای نیما عرفانی ببخشید مزاحم شدم ولی بنظرتون امیدی به سیستم عامل هارمونی هست؟ اگر خوب باشه شاید سال دیگه بخرم (اگه هوآوی تولید کنه)

Milad7

چقدر عالی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی