حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظاهر و قیمت قلم S pen گلکسی اس ۲۱ اولترا را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | رندر، سامسونگ

مدت هاست که شایعاتی مبنی بر پشتیبانی سامسونگ گلکسی S21 Ultra از قلم، منتشر شده است. همچنین در لیست صدور گواهی‌نامه FCC ، پشتیبانی این دستگاه از S Pen تایید شده‌است. اخبار دیگری نیز به گوش ‌می‌رسد که به دلیل نبود محفظه قلم درون دستگاه، این قلم به صورت جدا برای گلکسی اس ۲۱ اولترا عرضه شود. در جدیدترین گزارش منتشر شده شما می توانید ظاهر و قیمت قلم S pen گلکسی اس ۲۱ اولترا را ببینید.

ظاهر و قیمت قلم S pen گلکسی اس ۲۱ اولترا

طبق رندر های منتشر شده از WinFuture، قلمی که به صورت جداگانه برای S21 Ultra به فروش می‌رسد، در مقایسه با گلکسی نوت 20 متفاوت است. در قسمت فوقانی قلم، مکانیزم فشار دکمه حذف شده است؛ چرا که تلفن جایی برای قرار گیری قلم در خودش ندارد. در واقع قلم S Pen مورد بحث، بسیار مشابه نمونه‌ای خواهد بود که در کنار تبلت‌های گلکسی تب S7 ارائه شده است.

نوک حساس به فشار، شتاب‌سنج پیشرفته و قیمت 50 دلاری

با این وجود، از قسمت گرد بالای آن می‌توان برای کنترل موسیقی، مدیریت فایل های ارایه (مثل پاورپوینت) و استفاده به عنوان یک کنترل از راه دور برای کیلک روی تصاویر، بهره برد. علاوه بر این، گزارش ادعا می‌کند که قلم S21 Ultra دارای نوک حساس به فشار است. درون آن یک شتاب‌سنج تعبیه شده، که کاربران از طریق آن می‌توانند میزان صدای موسیقی را کنند. همچنین از بین ترفندهای دیگر، می‌توانند با این ویژگی در گالری به گشت و گذار بپردازند.

طبق گزارشات، قلم به صورت جداگانه با قیمتی 40 یورو (50 دلار) فروخته خواهد شد. علاوه بر این، سامسونگ یک قاب پلاستیکی و یک قاب کیفی طور را که دارای شکافی برای قرار دادن قلم S Pen است، به فروش می‌رساند. طبیعتا این قاب ها به دلیل حضور محفظه قلم در آن ها، مقداری نسبت به قاب های عادی، عریض تر خواهند بود.

نظر شما چیست؟ آیا عرضه جداگانه این قلم ایده جالبی است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

🙂

mostafa3

مرگ نوت فرا رسید

Auroro

خوبه گرون نیست
50 دلار مفته براش

Naranj

۱۵۰۰ برای ما
۲ تومن هم قابش

Auroro

مگه ما آدمیم

😭

pooria

خوبه خودتم شک داری 😂

pooria

اگر قرار بر عرضه همچین چیزی باشه بهتره سامسونگ قابی رو داخل جعبه این سری قرار بده که محلی برای قرار گیری این قلم داشته باشه

Auroro

سی.نا عط.ایی پوشش بدید

رندر های نوت 21

وای انقدر قشنگه اصلا دهن وا میمونه
https://digiato.com/article/2021/01/04/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B2%DB%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7/
البته نهاییش این نیس شایدم باشه

mbazzaz81

کاش جای قلم رو هم داشت

mbazzaz81

کاش جای قلم رو هم داشت اینطور راحت تره
خر چند از حجم باتری باید کم شه یکم

Milad7

آخرش سری نوت را ریخت توی سری اس 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.