حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G Stylus 2021 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، موتورولا

موتورولا گوشی Moto G Stylus را اوایل امسال معرفی کرد. اوایل ماه گذشته، ما مطلع شدیم که این شرکت در حال کار بر روی جانشین این دستگاه است، دستگاهی که Moto G Stylus 2021 لقب گرفته است. ما نمی دانیم موتوی جی استایلوس ۲۰۲۱ چه زمانی رونمایی می شود، اما امروز با مشخصات و تصاویر رسمی در آمازون لیست شده است. به این ترتیب باید بگوییم که موتورولا Moto G Stylus 2021 لو رفت.

موتورولا Moto G Stylus 2021

موتورولا Moto G Stylus 2021

موتورولا Moto G Stylus 2021

گوشی Moto G Stylus 2021 دارای یک صفحه نمایش با سوراخی برای دوربین سلفی است. این شبیه نسل قبلی یعنی Moto G Stylus 2020 است. مدل جدید دارای یک قاب پشتی دارای بافت با یک دوربین اضافی در پشت است که تعداد کل آن را به چهار می رساند. با توجه به نشت قبلی، ما در حال بررسی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ۲ واحد ۲ مگاپیکسلی (عمق سنج و ماکرو) هستیم. شایعه شده که دوربین سلفی داخل سوراخ نمایشگر دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

این رندرها همچنین به ما می گویند که Moto G Stylus 2021 برخلاف مدل ۲۰۲۰ که همراه با اسکنر اثر انگشت نصب شده روی قاب پشتی بود، از یک اسکنر اثر انگشت روی لبه دستگاه بهره می برد.

گوشی موتورولا Moto G Stylus 2021 دارای یک قلم است که داخل شکاف در سمت راست پورت USB-C قرار می گیرد و جک هدفون 3.5 میلی متری در سمت چپ قرار دارد.

لیست آمازون نشان داد که موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ از شبکه های 5G پشتیبانی می کند، سیستم عامل Android 10 را اجرا می کند و ۴ گیگابایت رم دارد. همچنین به باتری 4000 میلی آمپری اشاره شده است. یک گزارش قبلی ادعا کرده بود که این تلفن هوشمند با نمایشگر Snapdragon 675، صفحه نمایش +FHD در اندازه 6.81 اینچ و حافظه 128 گیگابایتی همراه خواهد بود.

آمازون می گوید که Moto G Stylus 2021 حدود 339.95 دلار قیمت دارد، اما این می تواند یک عدد غیرقطعی باشد و نباید نهایی قلمداد شود.

نظر شما درباره میان رده جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

با این قیمت بنظرم جالبه🙃طراحی و سخت افزار خوبی داره.

Milad7

ی اسکی تر تمیز از سامسونگ رفته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)