حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین شیائومی می ۱۱ پرو خیلی متفاوت تر از مدل عادی است

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | شایعات، شیائومی

به تازگی شیائومی می ۱۱ و به تنهایی معرفی شد. دیروز برای شما در ترنجی نوشتیم که 350 هزار شیائومی می 11 در 5 دقیقه فروخته شد و این نشان از محبوبیت بالای دستگاه دارد. اما با توجه به نارضایتی هایی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo وجود دارد، به نظر می رسد که شیائومی Mi 11 Pro نیز در آینده ای نزدیک به بازار می آید. امروز در گزارشی می بینیم که طراحی دوربین شیائومی می ۱۱ پرو خیلی متفاوت تر از مدل عادی است.

طراحی دوربین شیائومی می ۱۱ پرو

این با توجه به اینکه سال گذشته ما دو دستگاه Mi 10 / Mi 10 Pro را داشتیم، منطقی خواهد بود که امسال هم مدل پرو شیائومی می ۱۱ ارایه شود. همانطور که در تصویر بالا می بینید، شیائومی Mi 11 Pro  لو رفته و با رنگ های آبی و نقره ای به تصویر کشیده شده است.

رندر قدیمی شیائومی می ۱۱ پرو

شیائومی می ۱۱ پرو

شاید جای تعجب باشد که طراحی جزیره دوربین در پشت با آنچه در Mi 11 مشاهده می شود کاملاً متفاوت است. شیائومی Mi 11 Pro دارای چهار دوربین است که یکی از آنها از نوع بزرگنمایی پریسکوپ خواهد بود و نوشته “120x” در کنار این به ما می گوید که شیائومی نمی خواهد این گوشی بزرگنمایی دیجیتالی کمتر از Mi 10 Ultra داشته باشد.

بقیه نوشته ها نشان می دهد که دوربین فوق عریض دارای فاصله کانونی 12 میلی متر است، در حالی که دوربین پریسکوپی به ۱۲۰ میلی متر می رسد. پس همینجا متوجه می شویم که شیائومی ۱۰ برابر زوم اپتیکال نسبت به دوربین فوق عریض ارایه خواهد کرد.

یکی از دوربین های دیگر احتمالاً دقیقاً همان سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین Mi 11 است، در حالی که دوربین آخر می تواند یک تله 2x یا 3x برای بزرگنمایی نرم تر باشد.

ما هنوز تصویری از قسمت جلوی Mi 11 Pro نداریم، اما شایعات حاکی از آن است که شما دقیقاً همان صفحه نمایش Mi 11 را دریافت خواهید کرد که امتیاز A+ را از دیسپلی میت دریافت کرد. این پنل با اندازه 6.81 اینچ، لبه های خمیده، وضوح 1440 در 3200 پیکسل، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز و روشنایی اوج 1500 نیت ارایه می شود. البته در قلب آن تراشه Snapdragon 888 باید عالی باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ پرو هستید یا همین می ۱۱ عادی هم برای شما کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بسیار حال بهم زن خواهد شد …اگر دقیقا همین طراحی بدون تغییرات کلی و جزیی باشد 🤣

ماژول s20 اولترا به صورت افقی…

ali_s

چقد معمولی و زشت

xiaomi mi mix4

بعضی از نادانهای متعصب سامسونگی که در سایت زومیت طراحی شیائومی را به سخره گرفتن حالا دارن در اینجا هم بدو بیرا میگن که مطمئن باشید که بهترین امکانات با بهترین قیمت در دنیا را همین شیائومی داره انجام میده نه سامسونگی که m31 را با قیمت نزدیک به نه میلیون در ایران قیمت گذاری شده که اصلا ارزش خرید نداره

Naranj

اگر همین طراحی رو پرچمدار سامی میزد که چه نقدهایی نمیکردید… حالا هر کی بگه ابروش کجه میشه متعصب نادان!!

m.b

فیک… من موندم چطور متوجه نمیشن لااقل عکسش فیکه…

SHREK

اگه دوربین S20ultra بچرخونی این شکلی میشه به نظرم فیک.

TheFreeCritic

اسبیستالتراچپکیه 😐

pooria

یکم بیش از حد عجیبه 😂

Mohammadr

یه درصد اگه واقعی باشه
عکس اولی اصلا جالب نیست ولی دومی که فکر کنم گارد داره دورش(همون بنفش و سفید)… تا حدودی جالبه… ولی بازم امیدوارم فیک باشه😐

Dr.Nazer

فیکه…

Naranj

دومی که زشت هم نیست،چندش اوره؛ انگار تاول زده
حیف مشخصات خوبی که توی این ریخته

Mahdi

می۱۱ عاشقتم و بس

Auroro

فکر کن اگه واقعی باشه چی میشه😂😂

بیریخت ترین چینش دوربین

ممد بمولا

فیکه

m.b

مثل اینکه بعضی دوستان دوست نداشتن فیک باشه! 😂 چون به هر کی که گفته فیکه کیلویی منفی دادن… حالا خوبه منابع گفتن فیکه… احتمالاً vpn ها رو که برای رای‌گیری روشن کردن گفتن حالا خب به پست های دیگه هم یه سری بزنیم…
#بچه_نمانیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)