حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3 را دانلود نکنید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، شیائومی

به نظر می رسد که شیائومی Mi A3 اصلا در زمینه دریافت آپدیت خوش شانس عمل نمی کند. شیائومی اوایل این هفته به روزرسانی اندروید ۱۱ را برای Mi A3 ارائه داد. با این حال، بلافاصله پس از انتشار به روزرسانی، چندین کاربر گزارش کردند که تلفن هوشمند Android One آنها دیگر کار نکرده است. به همین دلیل فعلا آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3 را دانلود نکنید.

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3

این به روزرسانی باعث مشکل دار شدن چندین گوشی هوشمند Mi A3 شده است که در آن دستگاه روشن نمی شود. شیائومی پس از دریافت چندین گزارش، عرضه Android 11 را برای Mi A3 موقتاً متوقف کرده است.

شیائومی Mi A3 در گذشته به هنگام بروزرسانی اندروید با مشکلات مختلفی روبرو بوده است. این شرکت سه بار ارایه اندروید ۱۰ را برای Mi A3 را متوقف کرد. شیائومی به دنبال مشکل بریک شدن دستگاه، به روزرسانی Android 11 را برای Mi A3 متوقف کرد

شیائومی اوایل این هفته آپدیت اندروید ۱۱ را برای Mi A3 ارائه داد. این به روزرسانی چندین ویژگی جدید اندروید ۱۱ مانند حالت Do Not Disturb، حباب های مکالمه، ویژگی های جدید حریم خصوصی و غیره را به همراه داشت. با این حال، کاربران گزارش دادند که دستگاه هایشان پس از آپدیت Android 11 دیگر کار نمی کند.

شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3)

شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3)

کاربران به توییتر و ردیت مراجعه کردند تا برای یافتن راه حل با شیائومی تماس بگیرند. یک کاربر شکایت کرد که مرکز خدمات حدود ۱۱۰ دلار دریافت کرده تا مادربرد خراب شده پس از به روزرسانی را برطرف کند.

شیائومی به دنبال چندین شکایت از سوی کاربر، روند به روزرسانی را موقتاً متوقف کرده است. طبق گفته Gadgets360 این شرکت همچنین گفت که در حال کار بر روی اصلاحیه است. با این حال، با توجه به اینکه گوشی های آسیب دیده حتی از روشن نمی شوند، در مورد چگونگی شرکت قادر به ارائه همان مورد مشخص نیست.

این شرکت گفت:

“این مشکل مورد توجه ما قرار گرفته است که تعداد کمی از کاربران Mi A3 با مشکل در بروزرسانی اخیر OTA اندروید ۱۱ روبرو هستند.”

همچنین افزود:

“در حالی كه این آپدیت در سراسر جهان متوقف شده است، تیم های ما در تلاشند تا مشکل را حل كنند. تجربه مشتری مهمترین اولویت ما است و از ناراحتی ایجاد شده پشیمانیم. ما همه کاربران را در مراحل بعدی به روز خواهیم کرد. ”

این تلفن هوشمند قربانی چندین مسئله نرم افزاری شده است. این دستگاه اولین بار در ژوئیه 2019 با اندروید ۹ پیش فرض معرفی شد. این شرکت اندروید ۱۰ را در فوریه سال 2020 ارائه کرد که چندین اشکال و مشکلات را با خود به همراه آورد. بعد از اینکه شرکت به روزرسانی اشتباه میان افزار را انجام داد، سیم کارت دوم دستگاه نیز غیرفعال شد.

نظر شما درباره این مشکلات زیاد برای گوشی اندروید وان شیائومی چیست؟ با مقاله زیر موافقید؟

شکست نوکیا آخرین ضربه به Android One است

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

درسته خیلی ها تو این قضیه شیائومی رو مقصر میدونن ولی فراموش نکنیم که در وهله اول، مقصر گوگله.
چون وظیفه‌ی اصلی بروزرسانیِ گوشی‌های تحت پروژه اندرویدوان، بر عهده گوگل هست.

کنار گذاشتنِ اندرویدوان یکی از بهترین تصمیم‌هایی بود که شیائومی گرفت.

SHREK

نامطلوب بود🙄

The Destroyer

کلا اندروید وان پروژه مزخرفی بود
با تصور این که میشه تجربه کاربری پیکسل‌هارو داشت میری گوشیو میخری بعداً میبینی فقط باگ میمونه برات

ممد بمولا

گوشی خوبی هست اما اندروید وان به جای بهتر کردنش بدترش کرد…
جالب اینه که با اکانت اتورایز و EDL نمیشه درستش کرد و حتما باید مادربرد کلا عوض شه!

ali_s

من یه سوالی برام پیش اومد
چرا نوکیا که اندروید وانه اینجور نشده🤔

pooria

بسیار هم عالی مبارکتون باشه از الان برید بورد برا گوشیتون بخرید و از اطلاعات بکاپ بگیرین 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)