حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی Z Flip سامسونگ با One UI 3.0 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

طبق گزارشی جدید از سوی کاربران Galaxy Z Flip سامسونگ به جدیدترین تلفن هوشمندی تبدیل شده است که آپدیت One UI 3.0 مبتنی بر Android 11 را دریافت کرده است. البته باید توجه داشته باشید که فعلا فقط در برخی بازارها آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی Z Flip سامسونگ با One UI 3.0 رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی Z Flip

این به روزرسانی وصله امنیتی اندروید دسامبر 2020 را به همراه دارد. همچنین چندین ویژگی از جمله عناصر طراحی جدید رابط کاربری، تنظیمات سریع پیشرفته، صفحه قفل پویا و همچنین برنامه های به روز شده سامسونگ را به همراه دارد. گزارش شده است که این بروزرسانی به دارندگان Galaxy Z Flip در اروپا و نیجریه ارسال شده است. تلفن های هوشمند سامسونگ مانند گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی اس 20 قبلاً در برخی مناطق به روزرسانی شده اند.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

بروزرسانی مبتنی بر اندروید 11 رابط کاربری One UI 3.0 برای Galaxy Z Flip دارای نسخه سیستم عامل F700FxXx3CTLx بوده و حجم آن 2014.37MB است. اگر تلفن واجد شرایطی دارید و هنوز اعلانی در مورد به روزرسانی دریافت نکرده اید، می توانید با مراجعه به تنظیمات> به روزرسانی های سیستم> بررسی به روزرسانی های سیستم> دانلود> نصب به روزرسانی، به صورت دستی موجود آن را بررسی کنید.

این به روزرسانی ویژگی های مربوط به Android 11 و One UI 3.0 را به Galaxy Z Flip ارائه می دهد. یک طراحی UI جدید، انیمیشن های بهتر ، حباب های چت ، برنامه های به روز شده سامسونگ، ویجت های صفحه قفل و امنیت و عملکرد بهتر وجود دارد. همچنین کنترل های جدید حریم خصوصی ، مجوزهای یکبار مصرف و همچنین ویژگی بهبودیافته دیجیتال وجود دارد.

پیشرفت های اضافی در Galaxy Z Flip شامل به روزرسانی در نرم افزار ساعت است که در آن کاربران اکنون می توانند مشخص کنند که دستگاه زمان و نام زنگ هشدار را با صدای بلند بخواند. سامسونگ در لیست تغییرات گفت که برخی از برنامه ها باید پس از به روزرسانی One UI 3.0 به طور جداگانه به روز شوند. آخرین به روزرسانی همچنین Wi-Fi Direct را برای به اشتراک گذاری فایل را ارایه می کند و این شرکت می گوید که اکنون کاربران می توانند از ویژگی جدیدی به نام Nearby Share استفاده کنند که همان هدف را دارد.

نظر شما چیست؟ شما گلکسی زد فلیپ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

عالی شده آپدیت دهیش

Milad7

گوشی جالبی نیست قیمتش هم تنده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)