حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی سامسونگ گلکسی S21 نام دستگاه را تایید کرد: کهکشانی جدید در انتظار است

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

انتظار می رود سامسونگ سری Galaxy S21 خود را از اوایل بهمن ۹۹ به بازار عرضه کند. این گوشی بسیار زودتر از تلفن های هوشمند قبلی در این خانواده معرفی خواهد شد. اعضای دیگر عموما در اسفندماه رونمایی شده اند و حالا گلکسی S21 انتهای دی ماه ۹۹ (دقیقا ۲۵ دی ۹۹) معرفی خواهد شد. اکنون، این شرکت تیزر کوتاه ویدیویی منتشر کرده و به این دستگاه اشاره می کند که “یک کهکشان جدید در انتظار” است. همچنین تیزر رسمی سامسونگ گلکسی S21 نام دستگاه را تایید کرد.

تیزر رسمی سامسونگ گلکسی S21

 

 

همانطور که دیدید، این ویدیو واقعا چیز دیگری به ما نمی گوید، زیرا تاریخچه سری Galaxy S و تغییرات مختلف طراحی ایجاد شده با هر ارایه را به تصویر می کشد. این کلیپ نشان می دهد که دستگاه ها از حاشیه های ضخیم و دکمه های فیزیکی هوم به سمت طراحی های تمام صفحه و نمایگرهای سوراخ دار برای دوربین می روند.

گلکسی S21

خلاصه تیزر گلکسی S21

گذشته از موارد بالا، ویدیوی سامسونگ همچنین با یک تاریخ “2021” به پایان می رسد که به طور بالقوه به نام Galaxy S21 اشاره دارد.

انتظار می رود ماه آینده سه گوشی به بازار عرضه شود، یعنی Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra. اما در حال حاضر به لطف گزارش های منتشر شده، از مشخصات اصلی گرفته تا قیمت گذاری و در دسترس بودن، تعداد زیادی جزئیات آشکار داریم.

شیفته این گوشی ها هستید؟ اگر در ایالات متحده هستید، می توانید آن را پیش ثبت نام کنید. با انجام این کار 50 دلار اعتبار برای لوازم جانبی یا سایر محصولات خوب سامسونگ به شما تعلق می گیرد، در حالی که انجام این کار از طریق برنامه Samsung Shop به شما 10 دلار اضافی در کل 60 دلار اعتبار می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S21 هستید؟ به بهانه این تیزر به ما بگویید که کدام عضو خانواده گلکسی S برای شما خاطره انگیزتر بوده است؟ کدام یک را بیشتر دوست داشتید یا کدام یک را تغییر معنادار می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazl017

زاقارته جدید سامسونگ!

SHREK

ترول زاقارته جدید🙃

SHREK

😍😍😍😍همینو میخوایم 😜

m.b

معرفی های شیا و سامسونگ که نزدیک میشه ترول ها زیاد میشن… هم ترول های تخریب‌چی و هم ترول های متوهم…
البته ترولک های همیشگی و کم سن و سال هم فعالیتشون بیشتر میشه…
رعایت کنید دوستان… دلمون نمیخواد سایت رو ترک کنید… 🙃😏

Dr.Nazer

غیر از مدل الترا خیلی امیدی ندارم، ولی مشتاقم مشخصات تأیید شده و عملکرد اس ۲۱ پلاس رو تو دنیای واقعی ببینم.
شاید یکی از گزینه‌ها بود…👻😂

Milad7

let’s gooooooooooooooooooo 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)