حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون ال جی QNED Mini LED با ۳۰ هزار LED کوچک در پس زمینه رسما معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

قرار است ال جی در رویداد CES 2021 مجموعه تلویزیون های جدیدی را معرفی کند. این شرکت اولین تلویزیون های QNED Mini LED خود را در یک رویداد کاملاً مجازی معرفی خواهد کرد. جالب است بدانید که تلویزیون ال جی QNED Mini LED با ۳۰ هزار LED کوچک در پس زمینه رسما معرفی می شود.

تلویزیون ال جی QNED Mini LED

محصول پیش رو بهترین محصول ارائه شده در میان تلویزیون های برند سال ۲۰۲۱ خواهد بود. طبق ادعای ال جی، پنل های Mini LED منبع نوری بسیار بهتر از تلویزیون های LCD معمولی هستند که این مهم به لطف فناوری های کوانتوم دات و NanoCell محقق شده است. مدل های جدید ۲۰۲۱ شامل ۱۰ مدل جدید 4K و 8K خواهد بود. اینها طیف گسترده ای از اندازه صفحه نمایش بزرگ تا 86 اینچ را پوشش می دهند.

تلویزیون ال جی QNED Mini LED در کنار تلویزیون های OLED وجود خواهند داشت که پیکسل های با کنترل مجزا روی روشنایی را ارائه می دهند. این شرکت در تلاش است تا با فناوری جدید خود گزینه جذابی را برای مصرف کنندگان ارائه دهد. این تلویزیون ها دارای ساختار صفحه جدیدی هستند که با نور پس زمینه پیشرفته Mini LED ال جی بهبود می یابند. این امکان را برای آنها فراهم می کند تا تجربه ای کاملاً غرق در تماشای فضای نمایشگر داشته باشند.

ال جی با تلویزیون های QNED Mini LED خود از فناوری کوانتوم دات و فناوری NanoCell در یک محصول استفاده کرده است. ادعا شده است که:

“رنگهایی کاملاً دقیق تولید می کند در حالی که نور پس زمینه LED پیشرفته، کنتراست بهتر و رنگهای سیاه عمیق تری را برای تصاویر با نشاط و واقع گرایی استثنایی ارائه می دهد.”

این شرکت با تلویزیون های جدید خود تا رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد.

نور پس زمینه Mini LED شامل تقریباً ۳۰ هزار LED ریز است که با حداکثر 2500 ناحیه تنظیم نور پس زمینه و فناوری پیشرفته تنظیم نور محلی، حداکثر روشنایی و نسبت کنتراست 1.000.000:1 را تولید می کند. ال جی می گوید، این منجر به کیفیت تصویر HDR بسیار بالا با “کنتراست و رنگ مشکی عمیق، طیف رنگی گسترده و دقت رنگ باورنکردنی” می شود.

ال جی می گوید:

 سری جدید QNED Mini LED ما یک گزینه برتر سرگرمی در منزل است که فضای تلویزیون LCD را گسترش داده و بهبود می بخشد و یک انتخاب دیدنی فوق العاده دیگر به مصرف کنندگان می دهد. این تلویزیون ها تجربه ای را ارائه می دهند که آنها را از سایر تلویزیون های LCD متمایز می کند و از تعهد ما به نوآوری و پیشبرد استاندارد به جلو صحبت می کند.

نظر شما درباره تلویزیون ال جی QNED Mini LED چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

شرکت الجی آخر نوآوریست و باز هم در ces2021 جایزه اصلی یعنی best of best را برای هتمین سال پیاپی کسب کرد و باز هم تلوزیونهای این شرکت در دنیا بی رقیب ماندن ای کاش شیایومی بتواند درآنده از پنلهای mini led این شرکت در گوشیهاش استفاده بکنه که از oled ها ارزونتره و کیفیت مشابه اون رو داره در ضمن الجی برای آیپدهای اپل در حال ساخت mini led هست که کیفیت اونها رو متمایزتر از سایر برندها خوهد کرد.

Milad7

ال جی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در دنیا هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)