حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۱ به ۱۸ میلیون دستگاه می رسد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | پلی‌استیشن

طبق گزارش جدید، سونی در چهار هفته اول در دسترس بودن پلی استیشن ۵ توانست ۳.۴ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند. جالب است که بدانید این بالاترین میزان فروش برای کنسول PlayStation در طول تاریخ است. حال پیش بینی ها می گویند که فروش پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۱ به ۱۸ میلیون دستگاه می رسد.

فروش پلی استیشن ۵

بر اساس گزارش جدیدی از Digitimes ،سونی به لطف افزایش سطح زنجیره تأمین، در سال ۲۰۲۱ بین 16.8 تا 18 میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ به بازار ارایه خواهد کرد. همچنین دستگاه های بیشتری از ماه آتی میلادی برای آسیا رزرو می شود.

در حالی که Digitimes همیشه دقیق نیست، رقم فروش 3.4 میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ مطابق با گزارش های اوایل سال جاری نشان می دهد که سونی قصد دارد فروش ۱۰ میلیون عددی PlayStation 5 را قبل از مارس ۲۰۲۱ انجام دهد. این شرکت ژاپنی در ابتدا قصد داشت بین ۵ تا ۶ میلیون دستگاه تا ماه مارس تولید کند، اما افزایش تقاضا باعث شد سونی برنامه های خود را تغییر دهد.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

کنسول نسل نهمی Play Station 5 ماه گذشته در سراسر جهان عرضه شد. بازی های زمان عرضه این کنسول کاملا قوی است و شامل بازی های انحصاری مانند Bluepoint’s Demon’s Souls remake و Spider-Man: Miles Morales می شود.

در حالی که این بازی ها به سختی انقلابی هستند، اجرای عملکرد دسته DualSense در آنها به همراه موارد دیگر، به تجربه یک سیستم بازی نسل بعدی با PlayStation 5 کمک می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شما در سال ۲۰۲۱ یکی از دارندگان این ۱۸ میلیون دستگاه PS5 باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

فقط سری X🔥🔥🔥

Milad7

عشق است سلطان گیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)