حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار پچ 1.06 سایبرپانک 2077 برای رفع مشکل ذخیره نشدن بازی

در زمان عرضه سایبرپانک 2077، بازی در کنسول و کامپیوتر های شخصی دارای باگ های بسیاری بود که با این پچ مشکل ذخیره نشدن بازی حل می شود.

کاربرد پچ 1.06 سایبرپانک 2077 چیست؟

بسیاری از کاربران نسخه PC بازی سایبرپانک در انجمن رسمی CDPR گزارش کرده بودند که هر بار که فایل ذخیره بازی خود از آستانه 8 مگابایت عبور می کند با خطای ذخیره بازی روبرو می شوند.

CD Projekt Red یا (CDPR)، توسعه دهنده بازی تیراندازی اول شخص جهان باز Cyberpunk 2077 که به تازگی منتشر شده است، بروزرسانی پچ hotfix 1.06 را برای گیمرهای رایانه های شخصی که با مشکل ذخیره سازی 8 مگابایتی روبرو هستند، منتشر کرده است.

کاربران ایکس باکس و پلی استیشن موضوع مشابهی را گزارش نکرده اند اما به نظر می رسد اکوسیستم رایانه های شخصی و Stadia مثل هم بوده و هر دو این مشکل را داشته اند.

بروزرسانی جدید 1.06 برای رایانه و کنسول تغییرات نسبتاً کمی را به همراه دارد، اما برای گیمر هایی که با خطای ذخیره حداکثر 8 مگابایت روبرو بودند به همان اندازه مهم است.

مجموعه ای از اصلاحاتی که تاکنون توسط این شرکت منتشر شده است، برای حل اشکالات و مشکلات شناخته شده این بازی است که از زمان انتشار Cyberpunk 2077 گزارش شده است.

بازی سایبرپانک 2077 فاجعه ای در کنسول ها

بازی سایبرپانک 2077 فاجعه ای در کنسول ها

توسعه دهندگان بازی مجبور شدند Cyberpunk 2077 را پس از انتشار گزارش های متعدد در مورد خرابی بازی و ایجاد مشکل برای گیمرهای PS4، به طور آنلاین آن را از فروشگاه PlayStation حذف کنند.

عملکرد Xbox One نیز مطابق انتظارات نبوده است به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفته سیاست بازگشت بازی را برای مدت نامحدود تمدید کند.

CDPR اعلام کرد که مبلغ بازی برای افرادی که از آن راضی نبوده اند پس داده خواهد شد و همچنین عذرخواهی عمومی را به دلیل عدم عملکرد صحیح بازی در کنسول های قدیمی در انتشار، اعلام کرد.

عملکرد Cyberpunk 2077 چگونه بود؟

گیمر های رایانه شخصی شکایت زیادی از Cyberpunk 2077 نداشته اند. همین موضوع باعث شد که بسیاری از دارندگان کنسول این بازی را خریداری کنند و با ظاهر خوبی از بازی مواجه نشوند.

گیمر های رایانه شخصی این بازی را خارق العاده ارزیابی کرده اند. عملکرد بازی بر روی کنسول های نسل بعدی مانند Xbox Series X و Series S و حتی PlayStation 5 به همین ترتیب بوده است.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم!

ممنون از اینکه تا به اینجا با موضوع پچ 1.06 سایبرپانک همراه ما بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره این بازی و عملکرد آن دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها ثبت نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

من که به لطف باگ عجیب و غریب بازی تموم کردم 😂 هنوز 20 درصد نرفته بودم که تموم شد😱

Milad7

وری نایس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین کرمانی