حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی Mi 11 رسما مشخص شد: ۸ دی ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 21 دیدگاه | شایعات، شیائومی

بالاخره شیائومی رسما تایید که پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ خود را چه زمانی معرفی می کند. تاریخ معرفی شیائومی Mi 11 رسما ۸ دی ۹۹ مشخص شده و این یعنی که کمتر از یک هفته دیگر تا رونمایی رسمی از این پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ فاصله داریم.

تاریخ معرفی شیائومی Mi 11

شانس اندکی وجود دارد که شیائومی در آن تاریخ معرفی جهانی را انجام دهد و هیچ چیز از طریق کانال های رسمی رسانه های اجتماعی جهانی آن مشخص نشده است. به این ترتیب تاریخ مذکور برای معرفی در بازار چیست خواهد بود.

در هر صورت، شیائومی به وضوح تأیید کرد شیائومی Mi 11 به زودی معرفی خواهد شد و این رویداد در ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۸ دی ۹۹ آغاز خواهد شد.

 

پیش از این برخی اطلاعات بیشتر در مورد Mi 11 منتشر شده بود. ظاهراً این دستگاه به ترتیب با 8 گیگابایت و 12 گیگابایت حافظه رم با 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

این منبع همچنین خاطر نشان کرده است که مدل ۸ گیگابایتی در گزینه های Smoking Purple (چرمی) و سفید وجود خواهد داشت. مدل 12 گیگابایتی رم در رنگ های آبی ، بنفش دودی (چرمی) و “نسخه ویژه” عرضه خواهد شد.

این اطلاعات را با با شک و تردید مرور کنید زیرا ما نمی توانیم منبع را تأیید کنیم. پیش بینی می شود که Mi 11 در نسخه های معمولی Mi 11 و Mi 11 Pro نیز روانه بازار شود. بنابراین ، مدل 8 گیگابایتی رم می تواند مدل معمولی باشد، در حالی که مدل 12 گیگابایتی رم می تواند نسخه ‘Pro’ باشد.

طراحی دوربین شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro لو رفت

تصاویر زنده دستگاه در اوایل ماه جاری به نمایش درآمد. این گوشی طراحی جدید دوربین عقب خواهد بود که واقعاً جالب به نظر می رسد. انتظار می رود یک دوربین 50 مگاپیکسلی در این بخش دیده شود.

اسنپدراگون ۸۸۸ هر دو مدل Mi 11 را تامین می کند، در حالی که هر دو نسخه شامل باتری های حدود 5000 میلی آمپر ساعت هستند. اندروید ۱۱ با نسخه جدیدی از پوسته MIUI روی این دستگاه ها و از قبل نصب شده است.

شیائومی Mi 11 به احتمال زیاد از فلز و شیشه ساخته خواهد شد، در حالی که ظاهراً یک مدل چرمی نیز ممکن است. یک سوراخ دوربین نمایشگر در آن گنجانده شده و حاشیه های گوشی کاملاً نازک خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی هم عالی…

امتیاز دگزو سه تا گوشی اومد…
سونی اکسپریا5مارک2 شد 78
می 10تی شد98
می 10تی پرو شد 118

البته امتیاز سونی برای صفحه نمایشه…😁

Mahdi

می۱۰تی پرو اگه اگزینوس بود صددرصد ۱۳۰ میشد امتیازش 🙂

Mahdi

چه عجیب می۱۰تی با دوربین سه گانه ۶۴ یکیش هم التراواید هم هست ۹۸ گرفته اونم پردازنده پرچمدار ، گوشی من که مال ۲۰۱۸ هست و دوربینش ۱۲ دوربین دومش یه نخودیه ۹۱ گرفته
فاز دگزو چیه واقعا؟ 😐

نیما عرفانی

Poweramp Music Player 3-build-893 + Sennheiser Headphone = …

SHREK

خیلی هم خوب

ali_s

روز تولد من😂

Taha

مبارکه 🌺🌹
( این شیا علاقه خاصی به من و تو داره😂)

TheFreeCritic

روز تولد من مراسم اپل و ایفون های جدید بود 😀

Taha

🤩🤩

ali_s

ممنون 😂🌹
روز تولدت معرفی چی بوده؟😂

Taha

Mi10t pro وmi10t

AŁɪ

خوبه منتظرم

Dr.Nazer

ببینیم شیائومی چه می‌کنه، شاید می ۱۱ گوشی بعدی‌ای بود که قراره توی جیبم قراره بگیره…😂

Taha

از الان مبارکه 🌺🌹

Dr.Nazer

m.b

آره میکنه نگران نباش… 😁

Dr.Nazer

اررررررررررررررررررررررررررررررر

m.b

😑

Milad7

ببینیم چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)