حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکات لازم برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیج فارسی AFC یا theafchub_ir

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار داخلی، شبکه‌های اجتماعی

می دانیم که امروز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ ساعت ۱۵:۳۰ پیج فارسی AFC در اینستاگرام با پخش زنده مسابقه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و گزارش عادل فردوسی پور  همراه خواهد بود. اما چند نکته برای تماشای این مسابقه در لایو صفحه فارسی AFC در اینستاگرام وجود دارد. اجازه بدهید درباره نکات لازم برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیج فارسی AFC یا theafchub_ir با گزارش عادل فردوسی صحبت کنیم.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیج فارسی AFC

دو میلیونی شدن پیج theafchub_ir

دو میلیونی شدن پیج theafchub_ir

طبق پیش بینی ما در حال حاضر (ساعت ۱۴:۱۴ دقیقه شنبه ۲۹ آذر ۹۹) شاهد عبور عدد فالوررهای پیج AFC فارسی در اینستاگرام، از ۲ میلیون نفر هستیم و این روال در حال رشد است. این نشان می دهد که فوتبال دوستان کشورمان به گزارش عادل فردوسی پور خو گرفته و دوست دارند این مسابقه را با صدای او در خاطر خود بسپارند.

شاید ندانید اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف ایران در پخش بدون اجازه تصاویر مسابقات آسیایی حق پخش رسمی فینال جام قهرمانان فوتبال آسیا را به ایران نفروخته و مجوز حضور هیچ‌یک از خبرنگاران ایرانی را نیز برای حضور در قطر صادر نکرده است. در مقابل اما پیج فارسی AFC در اینستاگرام با پخش زنده مسابقه پرسپولیس   در فینال لیگ قهرمانان آسیا   و گزارش عادل فردوسی پور   همراه خواهد بود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا فردا یعنی شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. این مسابقه قرار است به طور مستقیم از حساب فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش شود.

بسیار خوب، برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیج فارسی AFC چه کارهایی باید بکنیم؟

  1. ۰- فیلترشکن شما باید خاموش باشد. همچنین اگر خارج از ایران هستید نیاز به IP ایران دارید.
  2. ۱- به پیج فارسی AFC در اینستاگرام بروید.
  3. ۲- برای تماشای لایو از این صفحه لزوما نیازی به فالوکردن آن ندارید. در صفحه theafchub_ir روی عکس پروفایل ضربه بزنید.
  4. ۳- بهتر است که صفحه را در مرورگر کامپیوتر شخصی یا تلویزیون هوشمند خود باز کنید تا از تجربه تمام صفحه روی نمایشگر بزرگ لذت ببرید. آموزش چرخاندن صفحه در ویندوز ۱۰ 
  5. ۴- از بسته اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. تماشای لایو اینستاگرام چقدر اینترنت مصرف می کند؟
  6. ۵- در هنگام پخش زنده مسابقه لطفا از دانلود بپرهیزید چون وزیر ارتباطات گفته است این بار ترافیک برای زیرساخت های ملی مشکل زا خواهد بود و شاید اینترنت مختل شود!!!

اگر دوست دارید خیلی راحت به صفه AFC فارسی در اینستاگرام بروید، کافی است روی گزینه آبی رنگ  “View Profile” در کادر پایین تپ کنید.

 


شما از چه طریقی فینال لیگ قهرمانان آسیا را تماشا خواهید کرد؟ به امید برد پرسپولیس ✨💖

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

الان شد 2.2 ملیون

مثل دلار شده چند دقیقه پیش 2 بود

TheFreeCritic

پشمام الان شد 2.3 ملیون !!!!!!!!!!

TheFreeCritic

شد 2.4 میل

TheFreeCritic

شد 2.5

TheFreeCritic

شد 2.6

TheFreeCritic

الان 2.8

Night King

سلام بچه ها میشه لطفا از لینک زیر ثبت نام کنید.میخام ببینم میشه واقعا ازش برداشت کرد.البته مطمئن ترین سایت در این زمینست.به شدت به نفع خودتونه و بهترین راه درآمد.بار اول با وی پی ان بازش کنید و signup رو بزنید و ثبت نام کنید.بعد به اسکرین اضافش کنید میانبرش رو که بتونید راحت رول کنید.روزی هفت باره و اگر نفر معرفی کنید سریع سه دهم پر میشه و میتونید انتقال بدید به حسابتون.
https://cryptofree.mobi/?r=1818473

Milad7

عشق است عادل خان 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)