حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد فالور پیج AFC فارسی با خبر عادل فردوسی پور میلیونی شد + پیش بینی عدد نهایی

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، شبکه‌های اجتماعی

حتما شما هم شنیده اید که پخش فینال لیگ قهرمانان آسیا که نماینده کشور عزیزمان پرسپولیس در آن حضور دارد، به صورت زنده در اینستاگرام AFC فارسی و با گزارش عادل فردوسی پور عزیز و محبوب، پخش خواهد شد. این خبر برای علاقه مندان به فوتبال آنقدر بزرگ است که تعداد فالور پیج AFC فارسی در اینستاگرام با خبر عادل فردوسی پور میلیونی شد و حتی تا فردا و زمان پخش مسابقه به راحتی از این عدد و عددهای دیگر عبور خواهد کرد.

تعداد فالور پیج AFC فارسی

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا فردا یعنی شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. این مسابقه قرار است به طور مستقیم از حساب فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش شود.

متاسفانه گزارشگر محبوب فوتبال یعنی عادل فردوسی پور بنا به دلایل عجیب از کاری که عاشقش است و در آن بهترین عملکرد را ارایه می کند، کنار گذاشته شد. انحصار صداوسیما روی تولید محتوای بصری یکی از عجیب‌ترین مواردی است که برای من قابل درک نیست. به دلیل همین محدودیت او حتی نمی تواند برنامه خودش را روی پلتفرم های اینترنتی داشته باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اما می خواهد گزارش زنده مسابقه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با گزارش عادل فردوسی پور در صفحه اینستاگرام فارسی خود پخش کند.

اعلام خبر گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط عادل فردوسی در پیج فارسی AFC

اعلام خبر گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط عادل فردوسی در پیج فارسی AFC

اما چرا این اتفاق می افتد؟ 

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف ایران در پخش بدون اجازه تصاویر مسابقات آسیایی حق پخش رسمی فینال جام قهرمانان فوتبال آسیا را به ایران نفروخته و مجوز حضور هیچ‌یک از خبرنگاران ایرانی را نیز برای حضور در قطر صادر نکرده است.

پیج فارسی AFC در اینستاگرام با پخش زنده مسابقه پرسپولیس 💖 در فینال لیگ قهرمانان آسیا ⚽ و گزارش عادل فردوسی پور 🎙همراه خواهد بود

با این وجود با توجه به اینکه یک تیم ایرانی در بزرگترین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، تصمیم به پخش آن برای طرفداران ایرانی گرفته است. به همین دلیل عادل فردوسی‌پور که پس از دریافت ویزا روز جمعه وارد دوحه پایتخت قطر محل برگزاری بازی فینال شده است در مصاحبه‌ای کوتاه ابراز امیدواری کرده است که علاقه‌مندان بازی خوبی را در روز شنبه شاهد باشند.

عادل فردوسی پور در ورزشگاه محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

عادل فردوسی پور در ورزشگاه محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

این خبر تاثیر به سزایی در افزایش تعداد فالوور صحفه فارسی AFC داشته است. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، تعداد فالورهای پیج فارسی AFC در اینستاگرام در زمان نگارش این مطلب (ساعت روز جمعه ۲۹ آذر ۹۹ ) از ۱ میلیون نفر عبور کرده است.

 


این در حالی است که تعداد فالور این پیج در روز پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۹ تنها ۲۰۰ هزار نفر بودند. اینستاگرام در ایران حدود ۳۰ میلیون کاربر فعال دارد. تعداد زیادی از آن ها ورزش دوست و طرفدار فوتبال هستند. این پخش زنده می تواند تاثیر بسیار بزرگتری از عدد ۱ میلیون فالوور روی پیج theafchub_ir داشته باشد. ما پیش بینی حداقل ۲ میلیون فالور را تا فردا و پیش از زمان پخش زنده در Live این پیج داریم. نظر شما چیست؟ شما چقدر پیش بینی می کنید؟ تعداد نفرات آنلاین در لایو اینستاگرام احتمالا اینجا شکسته خواهد شد و این معنای بسیار بزرگی دارد.

همچنین لطفا به ما بگویید که این مسابقه را از صدا و سیما (IRIB) خواهید دید یا از اینستاگرام و با گزارش عادل فردوسی پور؟ به امید قهرمانی پرسپولیس 😍

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

یس

خوشحالم که به صدا سیما فروخته نشد و میتونم با صدای عادل بشنوم
ممنون

pooria

یس بیبی

Night King

سلام بچه ها میشه لطفا از لینک زیر ثبت نام کنید.میخام ببینم میشه واقعا ازش برداشت کرد.البته مطمئن ترین سایت در این زمینست.به شدت به نفع خودتونه و بهترین راه درآمد.بار اول با وی پی ان بازش کنید و signup رو بزنید و ثبت نام کنید.بعد به اسکرین اضافش کنید میانبرش رو که بتونید راحت رول کنید.روزی هفت باره و اگر نفر معرفی کنید سریع سه دهم پر میشه و میتونید انتقال بدید به حسابتون.
https://cryptofree.mobi/?r=1818473

Milad7

ایرانی ها دوباره شروع کردن به آنفالو کردن خخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)