حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزیر ارتباطات: احتمال مشکل اینترنت در زمان پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا از پیج theafchub_ir وجود دارد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

دیشب درباره پخش زنده اینستاگرامی فینال لیگ قهرمانان آسیا با درخشش پرسپولیس 💖 در پیج AFC فارسی در اینستاگرام (theafchub_ir) برای شما نوشتیم. خب مشخصا این یک دهن‌کجی بزرگ به تنگ نظران‌ی است که نمی توانستند درخشش عادل فردوسی پور را ببینند. البته اقدام به پخش غیرقانونی مسابقات توسط صداوسیما هم یکی دیگر از دلایل عدم محوز رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به این رسانه دولتی، برای پخش مسابقه است. مشخصا از این حرکت خوشحال نیستند و حتی احتمالاتی مانند فیلترینگ اینستاگرام مطرح شد. البته که این خود حرکتی است نشان دهنده ضعف شدید، پس بهتر است که راه دیگری پیش گرفته شود. بله، مثلا کند شدن اینترنت یا اختلال در آن! امروز در توییت وزیر ارتباطات مشخص است که می گوید: امکان مشکل اینترنت در زمان پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

امکان مشکل اینترنت در زمان پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا

در توییتی از وزیر ارتباطات در توییتری که برای مردم ایران فیلتر است 😶 شاهد “یادداشتی کوتاه برای گزارش فوتبال امروز” هستیم. من تصویر این توییت را برای شما اینجا می گذارم:

امکان مشکل اینترنت در زمان پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا

امکان مشکل اینترنت در زمان پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا

متن تصویر بالا اینجا برای شما نوشته شده است:

هر وقت مسابقەی فوتبال مهمی برگزار می شد؛ ترافیک بین الملل اینترنت ایران به نصف زمان عادی می رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دو برابر می شد. لنز و فیلیمو و آنتن و تیوا و نماوا و روبیکا و … به خوبی پاسخگوی نیاز مردم بوده و هستند. می شد امروز هم پلتفرم های ایرانی رکورد بزنند؛ اما برعکس به دلیل برخی تنگنظریها که می دانید، ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکەی اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت. ما تلاشمون رو به کار میگیریم تا با اهمیت دادن به انتخاب شما، همراهتون باشیم. اما تقاضای ما از شما: برای اینکه همه بتونند از انتخایشون بهرەمند بشن؛ در زمان برگزاری فوتبال، استفادەی پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت رو متوقف کنیم تا گزارش فوتبال به خوبی دیده بشه. تصور می کنیم رکوردهای جهانی نرم افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شد والبته کار دشواری هم پیش روی نرم افزار میزبان خواهد بود. به امید قهرمانی ایرانی ها

به این صورت خیلی ساده در حال آماده سازی اذهان برای ایجاد اختلال اینترنت در زمان پخش پربازدیدترین رویداد ورزشی در مدت اخیر هستیم. به این صورت که اگر شاهد حضور میلیونی در لایو پیج AFC فارسی برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی پور بودید و اینترنت اذیت کرد، چیزی نیست؛ زیرساخت کشور نمی تواند! 😏 همچنین در پایان به ضعف احتمالی اینستاگرام هم اشاره دارد. بد نیست دانید که رکورد لایو اینستاگرام تا کنون ۳ میلیون نفر بوده است که باید دید امروز چه رکوردی ثبت خواهد شد.

به هر حال صداوسیما با پخش غیرقانونی مسابقه و کسب میلیاردها تومان حاصل از تبلیغات طی این رویداد پربازدید ورزشی، خیلی هم از این اختلال خوشحال خواهد شد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید امروز شاهد اختلال اینترنت در ایران و در حین پخش زنده فینال قهرمانان آسیا در پیج فارسی AFC باشیم؟ شما این مسابقه را از صداوسیما دنبال خواهید کرد یا از اینستاگرام؟ به امید پیروزی پرسپولیس 💖 و سرافرازی ایران !

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

خب بگو ما میخوایم قطع کنیم شداسیمارو بزور ببینید دیگه

m.b

تیکه هاتون دلگرمیه اقای عط‌ایی…👍زنده باشید…

یعنی خیلی چیز هستن
خیلیییییییییییییییییییییی

AŁɪ

آروم نمیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگیگگگیگیگیگیگیگگیگیگیگیگیگیگیگگیگیگیگیگیگیگیگیگگیگیگیگیگیگگیگیگیگیگیگیگگیگیگیگیگیریم ناموسا 👿

TheFreeCritic

به کوری چشم گدا و سیما تو اینستاگرام میبینم حتی اگر قع هم بشه نت . تلویزیونو روشن هم نمیکنم !!!

باور نمیکنم که توی یک کشور مثلا اسلامی هستیم ولی گدا و سیما رسما غیر قانونی یک مسابقه رو پخش میکنه و ملیارد ها تومن پول کثیف و حرام به خونش میبره !!!!!
برای خودم متاسفم !!!
فقط همین !

TheFreeCritic

یک سابری کمین کرده هی منفی میده به همه .
دوست دارم از همینجا بهش بگم سلاااااااااااااام !!

Auroro

فک کنم فروغیه

TheFreeCritic

نه اون الان داره به خودش پماد میزنه چون بد سوخته 😅

AŁɪ

وزیر جوان؟؟ 🤔

SHREK

🤯چیز جدیدی نیست😱😵🏳️‍🌈

TheFreeCritic

نتیجه بازی امروز هرچی باشه.بازنده امروز فقط گ..دا وسیمایه

pooria

بچه ها متاسفانه با این که از درس اخلاق خوشم نمیاد اما امروز هم کلاس داریم
خب تکرار کنید
جه رمی خ ری گو زو است!

Milad7

سرعت داغون بود منکه تصویر را شطرنجی داشتم😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)