حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتو G Play 2021 با Snapdragon 460 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، موتورولا

گوشی موتو G Play 2021 در لیست کنسول Google Play مشاهده شده است. این شامل برخی مشخصات و تصویر گوشی از جلو است. این اطلاعات به ما می گوید که گوشی موتو G Play 2021 با Snapdragon 460 ارایه خواهد شد.

گوشی موتو G Play 2021

ادعا می شود که موتو جی پلی ۲۰۲۱ از یک دوربین سلفی موجود در ناچ قطره طور برخوردار است. حاشیه های اطراف آن نسبتاً ضخیم است. با این حال، در این مرحله مشخص نیست که این تصویر Moto G Play 2021 است یا فقط یک تصویر است برای جای خالی ! گفته می شود این گوشی ماه گذشته در لیست Geekbench دیده شده است که تراشه دستگاه به این صورت تایید شد.

طبق توئیتی از طرف TTechinical تلفنی به نام Moto G Play مدل ۲۰۲۱ در لیست کنسول Google Play با برخی مشخصات و تصویر مشاهده شده است. گفته می شود این دستگاه علاوه بر Snapdragon 460 با مدل عددی SM4350 و پردازنده گرافیکی Adreno 610 به ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است یا حداقل دارای یک مدل ۳ گیگابایت حافظه رم را داراست. انتظار می رود این سیستم عامل اندروید ۱۰ را اجرا کند.

گفته می شود Moto G Play مدل ۲۰۲۱ دارای صفحه نمایش 720 در 1600 پیکسل با تراکم پیکسلی 280ppi است که اندازه پنل ان ۶.۵ اینچ است. دکمه های روشن و خاموش در سمت راست قرار دارند. با این حال همانطور که گفتیم مشخص نیست این تصویر محصول نهایی باشد.

این دستگاه ماه گذشته در بنچمارک گیک بنچ، در آزمون های تک هسته ای 253 و در آزمون های چند هسته ای امتیاز 253 را کسب کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی اقتصادی موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yusef

سلام و درود اگر کسی بتونه به من کمک کنه ممنون میشم. یه نفر از من برای خرید لپ تاپ سوال کرد و بودجه ای که داره حدود ۱۰ تومنه و فقط برای مصارف دانشجویی می خواد.واقعیتش توی این رنج من خودم چیزی سراغ ندارم و بهش گفتم سوال می کنم از بقیه. حالا اگر کسی اطلاعی داره ممنون میشم اطلاع بده

AŁɪ

والا تو اون رنجی که گفته خیلی سخت پیدا میشه ، حداقل تو سال ۲۰۲۰ ولی این هست :
https://adak.shop/product/laptop-asus-x509ma-b/

Yusef

خیلی ممنون از لطفت🙏🏻🌹

pooria

بودجش کمه حتی موبایل تو این رنج هم بهتر عمل میکنه حداقل بودجشو باید بکنه 20

Yusef

آره واقعیتش خودم زیر ۳۰ تومن چیز خوبی سراغ نداشتم ولی این دختره و کار خاص یا سنگینی با لپ تاپ انجام نمیده. به اصطلاح فقط می خواد لپ تاپ داشته باشه😂

SHREK

اسنپ 460🏳️‍🌈HD🤯

Mahdi

۲۰۲۱
اسنپ۴۶۰
اچ دی پلاس

Milad7

اصلا خوب نیستش ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)