حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A32 5G با مدیاتک Dimensity 720 به عنوان ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

البته این عنوان “ارزان ترین گوشی 5G فلان” همواره تغییر خواهد کرد تا 5G تبدیل شود به یک موضوع پایه و تا ارزان قیمت ترین گوشی آن برند فلان همه گیر شود. در حال حاضر گفته می شود که گلکسی A32 5G با مدیاتک Dimensity 720 به عنوان ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ معرفی خواهد شد. این جالب است که همکاری سامسونگ با مدیاتک در زمینه تولید گوشی 5G چقدر موفق خواهد بود.

گلکسی A32 5G

اگر به یاد داشته باشید ۲ هفته پیش بود که با انتشار رندرهایی از منبع قابل اتکا، به گلکسی A32 5G سلام کردیم. امروز اما درباره مشخصات سخت افزاری آن اطلاعات جالبی کسب کرده ایم.

سامسونگ برنامه های بزرگی برای دسترسی بیشتر 5G در سال ۲۰۲۱ دارد. پس از چند هفته از معرفی گلکسی A42 5G به نظر می رسد این شرکت خود را برای معرفی Galaxy A32 5G آماده می کند. این دستگاه اکنون در بنچمارک Geekbench ظاهر شده و مشخصات سخت افزاری آن را نشان می دهد.

گوشی گلکسی A32 5G با مدل (SM-A326B) اکنون در پایگاه داده نتایج Geekbench 5 دیده شده است و نشان می دهد که از پردازنده مدیاتک Dimensity 720 استفاده می کند و ۴ گیگابایت رم دارد. به نظر می رسد این گوشی از اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض بهره می برد، بنابراین می تواند با رابط کاربری One UI 3.0 (یا جدیدتر) همراه باشد.

گلکسی A32 5G

گلکسی A32 5G

این گوشی در آزمون تک هسته ای 477 امتیاز و در آزمون چند هسته ای 1598 امتیاز کسب کرده است. چیپست Dimensity 720 با استفاده از فرایند ۷ نانومتری ساخته شده است و از دو هسته پردازنده Cortex-A76 با کلاک 2 گیگاهرتز ، شش هسته CPU Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 بهره می برد.

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

گزارش های قبلی نشان داده بود که Galaxy A32 5G یک گوشی هوشمند 5G با نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-V با دوربین چهارگانه در عقب مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت جانبی، Wi-Fi b / g / n / ac ، بلوتوث 5.0 با LE ، NFC ، جک هدفون ، پورت USB Type-C و شارژ سریع تا ۱۵ وات خواهد بود. این تلفن قبلاً گواهینامه FCC را دریافت کرده است، بنابراین ممکن است طی چند هفته آینده رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ گلکسی A32 5G را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Vivo#X60 Series
یکی از مورد انتظار ترین گوشی های در شرف معرفی …
ویوو ایکس ۶۰ پرو همراه رابط کاربری Origin OS…
✓https://uupload.ir/view/6vmr_vid_20201218_115629.mp4/

نیما عرفانی

❌اگزینوس❌ اسنپدراگون
⁦✔️⁩اولین گوشی سامسونگ با چیپست دایمنسیتی مدیاتک!

Auroro

450 دلاره لابد

mosayebso

درسته که این چیپ ست در خیلی موارد بهتر از رقیب اسنپش هست اما پشتیبانی دیویلوپر ها از اسنپ دراگون خیلی بهتر از مدیاتک هست
البته برای کاربران معمولی این مورد هیچ اهمیتی نداره و بخایم کاربران معمولی رو حساب کنیم این چیپ ست از نمونه 600 کوالکوم احتمالا عملکرد بهتری داشته باشه
با توجه به این چیپست برچسب قیمتی 280 دلار رو میشه براش پیشبینی کرد
کاشکی a52 هم از نسخه 800 مدیاتک استفاده میکرد چونکه به شدت میتونست قیمت رو تا حد خوبی رقابتی نگه داره

Mahdi

چه مزخرفه سامسونگ چرا این طراحی خوبو به بالاتر‌ها نمیده

Milad7

حتما قیمتش زیر 500 دلار نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)