حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس

امروز با هم نقد و بررسی گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ را قبل از معرفی رسمی تماشا کردیم. در این ویدیو نکته مهمی وجود داشت که بد نیست یک بار دیگر با هم به آن نگاه کنیم. امشب مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس را بر اساس ویدیو لو رفته از دستگاه با هم خواهیم داشت.

مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس

انتظار می رود سامسونگ گوشی هوشمند نسل بعدی خود را آخر دی ماه ۹۹ معرفی کند. این کمی جلوتر از برنامه سنتی خود که اوایل اسفند بود، محسوب می شود. اولین بررسی گلکسی اس ۲۱ پلاس در حالی منتشر شده که دستگاه هنوز معرفی رسمی نشده است. بخش عمده ای از بررسی مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس در مقابل آیفون ۱۲ پرو مکس است. بر اساس این بررسی باید گفت که آیفون ۱۲ پرو مکس نتایج بسیار بهتری را ارائه می دهد در حالی که گلکسی اس ۲۱ پلاس با مشکل نوردهی و تصاویری با رنگ های شسته شده دست و پنجه نرم می کند.

شما می توانید یک بار دیگر ویدیو را از اینجا مشاهده کنید، از دقیقه ۱:۵۱ بحث دوربین آغاز می شود:

 

لازم به ذکر است که سخت افزار و نرم افزار اس ۲۱ پلاس در این بررسی غیر رسمی بوده و هنوز نهایی نشده است. ممکن است سامسونگ در هنگام عرضه آن به بازار، بهبودهایی را داشته باشد. با این حال هنوز هم جالب است که تفاوت های بین آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ پلاس را ببینیم.

مدتی است که می بینید مشخصات دوربین پرچمدارهای سامسونگ با آیفون های سال، روی کاغذ بسیار با فاصله زیاد به نظر می رسد. اما همانطور که تجربه نشان داده است، کیفیت خروجی تصویر فقط در مورد مشخصات خام نیست. ادغام سخت افزار و نرم افزار بسیار مهم است و در چند سال گذشته عکاسی محاسباتی اپل مسیری طولانی را طی کرده است.

مقایسه تصاویر به راحتی امکان پذیر نیست زیرا آیفون به طور پیش فرض 4:3 عکس می گیرد و به نظر می رسد که اس ۲۱ پلاس در این بررسی چیزی نزدیک به ۲:۱ را استفاده می کند. خب مشخصا نسبت تصویر توسط شخص بررسی کننده تغییر داده شده است. اجازه بدهید این تصاویر را با هم ببینیم:

 

زمان نشان خواهد داد که سامسونگ از همین حالا تا ماه آینده چقدر می تواند تجربه دوربین را در پرچمدار جدید خود بهبود بخشد. اگر نتواند این مشکلات دوربین را برطرف کند، طنز بزرگی وجود خواهد داشت. دلیل این امر این است که پس از عرضه آیفون ۱۲ سامسونگ اپل را در مورد عدم قرار دادن شارژر در جعبه (که سامسونگ در حال حاضر همین کار را گلکسی اس ۲۱ پلاس در برخی بازارها انجام خواهد داد) مسخره کرد اما همچنین ادعا کرد که سری Galaxy دارای “بهترین” دوربین، عملکرد ، باتری و موارد دیگر است.

نظر شما درباره این عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس در مقابل آیفون ۱۲ پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

گوشی که هنوز معرفی نشده
معلومه مقایسش هم اعتباری نداره

mostafa3

dxo نوت 20 نسخه اسنپ رو تست کرد امتیاز 112
چند روز پیش الترا رو تست کرد

Auroro

سامسونگ پدسگ هی داره سعی میکنه با ایفون 12 خودشو مقایسه کنه

جرات داری با پی 40 پرو یا می 11 خودتو مقایسه کن، ایفون که چیزی نداره

نویسنده آزمایشی

نگاه کن اگه بتونه سهم فروش آیفون رو در موقعیت اول از بازار بگیره کمکم میره سراغ بقیه،واسه سامسونگ الان میزان فروش مهمه…الان فکر سامسونگ اینه که بازار جهانی رو کاملا در اختیار خودش در بیاره که بعید میدونم بتون ولی بهتره الان دربارش فکر نکنیم چندسال دیگه معلوم میشه…

Farcry

دیگه فن های اندرویدی دکزو رو هم قبول ندارن.خب برادر من همون دکزو که گفته P40 pro رتبه سوم رو داره (و تو میگی باید با اون مقایسه بشه) گفته ۱۲ پرو مکس رتبه چهارم رو داره و توی فیلم برداری هم از خیلی جهات بهترینه (از نظر امتیاز بعد از میت ۴۰ پرو بهترینه ولی با توجه به قابلیت دالبی ویژن ﴿اگر با این قابلیت و ویژگی عالی و پر کاربرد توی تلویزیون و نمایشگر ها و دوربین های فیلم برداری اشنایی نداری توی زومیت بررسی آیفون ۱۲ پرو مکس و اون ویدیو که مقایسه شده رو ببین﴾ و همچنین لرزشگیر حرفه ای برای فیلم برداری از خیلی جهات از میت ۴۰ پرو هم توی فیلم برداری بهتره) آیفون ۱۲ پرو مکس اگر اپل روی زومش کار میکرد و به ۵ برابر اپتیکال میرسوندش مطمئنا آیفون ۱۲ پرو مکس میتونست رتبه اول یا دوم رو تصاحب کنه.

Mahdi

خب ایفون بهتربود که

SHREK

گوشی عرضه نشده داره تستاش میاد😑😑🤯

Milad7

اعتبار مقایسه در حد پشمک 😐

Night King

سلام بچه ها میشه لطفا از لینک زیر ثبت نام کنید.میخام ببینم میشه واقعا ازش برداشت کرد.البته مطمئن ترین سایت در این زمینست.به شدت به نفع خودتونه و بهترین راه درآمد.بار اول با وی پی ان بازش کنید و signup رو بزنید و ثبت نام کنید.بعد به اسکرین اضافش کنید میانبرش رو که بتونید راحت رول کنید.روزی هفت باره و اگر نفر معرفی کنید سریع سه دهم پر میشه و میتونید انتقال بدید به حسابتون.
https://cryptofree.mobi/?r=1818473

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)