حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی Nova 8 رسما ۳ دی ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | هواوی

امروز هواوی در شبکه اجتماعی چینی Weibo تأیید کند که تاریخ معرفی هواوی Nova 8 رسما ۳ دی ۹۹ خواهد بود. بر اساس گزارش های اخیر می توان گفت که این برند چینی از طریق مراسم مذکور گوشی های نوا ۸ و نوا ۸ پرو را معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی هواوی Nova 8

در حالی که هواوی Nova 8 SE ماه گذشته به عنوان یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند آغاز به کار کرد، Nova 8 در آینده می تواند یک گوشی میان رده پریمیوم و Nova 8 Pro می تواند یک دستگاه پرچمدار باشد.

پوستر منتشر شده توسط این برند دارای یک طرح واره از صفحه پشتی Nova 8 است. این نشان می دهد که این گوشی به محفظه دوربین بیضی شکل مجهز شده است. این یک گزارش منتشر شده از ماه گذشته را به یاد ما می آورد که نشان داد ماژول دوربین بیضی شکل Nova 8 می تواند چهار یا پنج دوربین را در خود جای دهد.

طراحی جلوی نوا ۸ و نوا ۸ پرو هنوز به طور رسمی توسط این برند تأیید نشده است. حدس و گمان هایی وجود دارد که نوا ۸ می تواند از صفحه تخت با طراحی سوراخ دوگانه برخوردار باشد، در حالی که صفحه نمایش با سوراخ بیضوی نوا ۸ پرو ممکن است دارای لبه های منحنی باشد. همچنین شایعه شده است که هر دو گوشی از رفرش ریت بالا پشتیبانی می کنند.

در حالت ایده آل، نوا ۸ پرو باید توسط یک پرچمدار کایرین مانند Kirin 9000 یا Kirin 9000E تامین شود. قبلا مشخص شده است که هواوی به دلیل ادامه تحریم های آمریکا قادر به استفاده از چیپست های Kirin نیست. از این رو مشخص نیست که آیا نوا ۸ و نوا ۸ پرو به چیپست Kirin مجهز می شود یا به Dimensity مدیاتک تکیه می کند.

اخیرا فاش شده است که ۳ دی ۹۹ همچنین شاهد ورود دو دستگاه دیگر مانند Huawei Enjoy 20 SE و Huawei Watch Fit خواهد بود. مورد دوم یک ارائه اختصاصی برای چین خواهد بود زیرا از قبل در بازارهای جهانی رسمی شده است. شایعات حاکی از آن است که نوا ۸ ممکن است با قیمت 3000 یوان (459 دلار) آغاز شود و مدل Pro آن می توانند قیمت اولیه 4000 یوان (612 دلار) را داشته باشند.

نظر شما چیست؟ هواوی Nova 8 برای شما دستگاه جذابی به نظر می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

به ما که پرچمدار سال پیش و Y9a میدن دیگه چه فرقی داره ولی گوشی جالبی به نظر میاد.

گوشی جالبیه اما من با این قیمت mi10t رو ترجیح میدم😁

AŁɪ

مطمعنا، مشخصات پرمیومی داره که این قیمته شایدم قیمتش این نباشه چون فعلا شایعاته ، گوشی که هنوز معرفی نشده رو با گوشی که تو بازار موجوده مقایسه می‌کنی ؟؟

نویسنده آزمایشی

اره راست میگی👍 مقایسم اشتباه بود…

Mahdi

احتمالا پردازنده کایرین۹۰۰۰ نباشه

Pouya

سری نوا کلا سری خوبین امیدوارم گوشی خوبی باشه😉

Milad7

ببینیم چه میکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)