حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ با One UI 3.0 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

اوایل این ماه، سامسونگ آپدیت One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ را برای سری Galaxy S20 خود ارایه کرد. طبق گزارشات کاربران در توییتر و ردیت، سری Galaxy Note 20 اپراتور AT&T امریکا نیز دریافت آپدیت One UI 3.0 را آغاز کرده اند. به این ترتیب آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ با One UI 3.0 رسما ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی نوت ۲۰

این آپدیت به عنوان نسخه N98xUSQU1CTL2 برای دو مورد از بهترین گوشی های اندرویدی سامسونگ ارائه می شود و حجم آن حدود 2.5 گیگابایت است. همراه با Galaxy Note 20 و Note 20 Ultra اپراتور AT&T، مدل های Galaxy S20 این اپراتور هم آپدیت One UI 3.0 را دریافت می کنند.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی نوت ۲۰

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی نوت ۲۰

در حالی که AT&T در حال حاضر تنها شرکت مخابراتی است که شروع به عرضه اندروید ۱۱ به سری Galaxy Note 20 کرده است، سری Galaxy S20 اکنون به روزرسانی را در مورد هر سه شرکت مخابراتی عمده ایالات متحده دریافت می کند.

سامسونگ اعلام کرده است که نسخه One UI 3.0 برای نسخه های بین المللی Galaxy S20 فقط یک روز پس از شروع Verizon برای به روزرسانی ارایه شده است، بنابراین ما انتظار داریم که Galaxy Note 20 و Note 20 Ultra این هفته در چند بازار دیگر نیز به روزرسانی شوند.

اگر Galaxy Note 20 یا Galaxy S20 سری دارید، می توانید با رفتن به مسیر Settings> Update Software> Download and install رفته و به صورت دستی بررسی کنید که آیا آپدیت برای شما عرضه شده است یا نه. همانند هر بروزرسانی عمده، این آپدیت به صورت مرحله ای برای سری Galaxy Note 20 و S20 عرضه می شود، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به روزرسانی گسترده تری در دسترس باشد.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در ارایه آپدیت اندروید ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چند مدت پیش گفتید اپدیت poco f2 pro به اندروید 11
هنوز ما که دریافت نکردیم

Milad7

توی ایران چه خبره؟ نوت 20 معمولی 28 تومن شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)