حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ نوکیا PureBook S14 با ویندوز ١١ و وزن ١.۴ کیلوگرم رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، نوکیا

نوکیا چند سال گذشته، عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلفن همراه را در اختیار داشت. اما به دلیل تغییر سلایق افراد و ارائه نوآوری‌های جدید، فنلاندی‌ها از رقبای خود عقب ماندند. اما نوکیا با مدیریت HMD Global، بار دیگر بازگشت و محصولات متنوعی را با تمرکز بیشتر روانه بازار کرد. امروز از لپ تاپ نوکیا نوکیا PureBook S14 پرده برداری شده است. این لپ تاپ، مجهز به آخرین نسخه از ویندوز است و طراحی نسبتاً جذابی دارد.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ نوکیا PureBook S14

نوکیا اواخر سال گذشته از لپ تاپ PureBook X14 با قیمت ٨٢٠ دلاری رونمایی کرده بود.

 

لپتاپ نوکیا PureBook X14 با قیمت ۸۲۰ دلار رسما معرفی شد

 

اما نوکیا پس از گذشت چندین ماه، مجدداً با یک محصول جدید به بازار لپ تاپ‌ها بازگشته است. این کمپانی، تمرکز خود را بیشتر به تولید گوشی‌های هوشمند و دیگر لوازم جانبی آن معطوف کرده بود. اما این کمپانی کهنه کار، تصمیم گرفت تا یک مدل جدید از لپ تاپ‌های خود را نیز برای سال ٢۰٢١ رونمایی کند.

به گزارش EqualLeaks، جدیدترین لپ تاپ نوکیا، PureBook S14 نام گرفته است. حال، نوکیا چه ویژگی‌هایی را برای این لپ تاپ در نظر گرفته است؟ خب، ابتدا از همان بخش همیشگی، یعنی نمایشگر شروع می‌کنیم. لپ تاپ PureBook S14 مجهز به نمایشگر ١۴ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح Full HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. پردازنده مرکزی به کار گرفته شده در این لپ تاپ تازه وارد، نسل یازدهم پردازنده‌های Core-i5 می‌باشد. پردازنده گرافیکی آن نیز به طور یکپارچه تعبیه شده است و در واقع همان Iris Xe اینتل است.

وبکم تعبیه شده در این لپ تاپ، از ویژگی‌های حریم خصوصی جدیدی بهره مند شده است. نوکیا تصمیم گرفته است تا در لپ تاپ جدید خود، از ١۶ گیگابایت حافظه رم نوع DDR4 در این لپ تاپ استفاده کرده است. ۵١٢ گیگابایت حافظه SSD را فراموش نکنید! اسپیکرهای لپ تاپ نوکیا PureBook S14، از فناوری صوتی Dolby Atmos برخوردار هستند. درگاه‌های Type-C و Type-A به همراه HDMI در PureBook S14 حضور دارند.

متأسفانه باید بگوییم که خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در جدیدترین لپ تاپ نوکیا نیست. اما در عوض، نوکیا نیز به جمع برندهایی پیوسته است که به تازگی از ویندوز ١١ پیش فرض در لپ تاپ‌های خود استفاده کرده‌اند. ظاهراً این کمپانی منتظر ارائه رسمی ویندوز ١١ برای لپ تاپ جدید خود بوده است. در انتها، یک نکته جذاب وجود دارد و این نکته، مربوط به وزن لپ تاپ جدید نوکیا است. این لپ تاپ، وزنی برابر با ١.۴ کیلوگرم دارد که رقم جذابی است. اما با تمام این اوصاف، نوکیا PureBook S14 با چه قیمتی به دست مشتریان می‌رسد؟ نوکیا، لپ تاپ PureBook S14 را در هند عرضه کرده است. قیمت تک نسخه آن، برابر با ۵۶,٩٩٠ روپیه (معادل ٧٧۴ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این لپ تاپ چیست؟ آیا شما عملکرد نوکیا را در این حوزه تحسین می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️