حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین فوق عریض گلکسی S21 با فوکس دوال پیکسل ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری گلکسی S21 در تاریخ ۲۵ دی ۹۹ معرفی خواهند شد. در همین حال، مهمترین جنبه های گوشی های هوشمند پیش رو قبلاً درز کرده است. طراحی و مشخصات Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra ماه گذشته ظاهر شده بود. اکنون گزارش شده است که سامسونگ دو ویژگی مهم را به دوربین فوق عریض در سری Galaxy S21 اضافه کرده است. یکی از آن ها این است که دوربین فوق عریض گلکسی S21 با فوکس دوال پیکسل ارایه خواهد شد.

دوربین فوق عریض گلکسی S21

اگرچه به نظر نمی رسد که در بخش وضوح و اندازه سنسور، هیچ پیشرفتی در سخت افزار دوربین گلکسی اس ۲۱ وجود داشته باشد، اما شایعات حاکی از آن است که سامسونگ فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی و حالت ماکرو را به دوربین فوق عریض اضافه کرده است.

طبق یک توییت ازUniverseIce این شرکت کره ای سنسور دوربین فوق عریض را از ISOCELL S5K2LA به سونی IMX563 ارتقا داده است. دوربین فوق عریض جدید دارای یک میدان دید 123 درجه در مقایسه با میدان دید ۱۲۰ درجه گلکسی S20 است.

Galaxy S21

Galaxy S21

سنسور IMX563 سونی دارای اندازه 1/2.55 اینچی و اندازه پیکسل های 1.4 میکرومتر پیکسل و فوکوس خودکار دو پیکسل است. اکنون باید بتواند تصاویر و فیلم های فوق عریض شفاف تری ارائه دهد. امیدوارم با پیشرفت ISP در Exynos 2100 و Snapdragon 888، سامسونگ بتواند ضبط فیلم HDR10 +با 4K 60fps را از طریق دوربین فوق عریض و جابجایی روان بین تمام سنسورهای دوربین اصلی سری Galaxy S21 ارائه دهد.

گلکسی S21 و Galaxy S21 Plus از دوربین های سه گانه اصلی بهره خواهند برد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی (1/1.76 اینچی) با فوکوس خودکار دو پیکسل، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دو پیکسل و یک دوربین تله 64 مگاپیکسلی . انتظار می رود که Galaxy S21 Ultra از یک سنسور به روزرسانی شده ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل ISOCELL HM3 برای دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (یکی با بزرگنمایی نوری 3 برابر و دیگری با زوم اپتیکال 10 برابر) استفاده کند.

نظر شما چیست؟ این ارتقا در دوربین فوق عریض گلکسی S21 را مناسب می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

متوجه میشید که ماکرو اضافه بود ، میتونن از همون فوق عریض واسه ماکرو استفاده کنن و پشت گوشی خیلی شلوغ نشه

SHREK

اینو قبلا هم گفته بودم بجای ماکرو میشه از اولترا واید با اتوفوکوس استفاده کنن با لنز های اضافه هم میشه زمانی که S9 آمد یادمه یکی تست کرده بود رو دربین اصلی لنز اولترا واید گذاشته بود عکس ماکرو می‌گرفت.

Mahdi

عکسهای ماکرو دوربین التراواید موتورولا اج پلاس عالی بود

پیشرفت😳😳
ایول…

Dr.Nazer

بهترین خبر دو هفته اخیر…😁

ramin123

برا دوربین اصلی از سنسور GN1 استفاده کنه، بهتر میشه

Milad7

با این رویه دگزو احتمالا 127 بگیره خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)