حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینترنت ماهواره ای OneWeb در حال گسترش است

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اینترنت

در جهان شرکت های زیادی به مشتریانشان خدمات اینترنتی می دهند ولی از این میان تنها چند شرکت های بزرگی مثل وان وب و اسپیس ایکس و آمازون (در قالب پروژه کایپر) به دنبال اینترنت ماهواره ای رفتند. امروز می خواهیم درباره اینترنت ماهواره ای OneWeb صحبت کنیم.

اینترنت ماهواره ای OneWeb

در این میان شرکت وان وب طی قراردادی با شرکت ارین اسپیس (Arianespace) برای پرتاب چندین ماهواره به فضا با راکت روسی سایوز برنامه ریزی کرد. شرکت ارین اسپیس شرکت چند ملیتی است که دفتر مرکزی ان در شهرکورکورن فرانسه هست.

اغلب این ماهواره ها از پایگاه فضایی بایکانور در قزاقستان و برخی از پایگاه وستوچنی در خاور دور روسیه به فضا پرتاب خواهند شد. اخیرا شرکت وان وب و ارین اسپیس با وجود مشکلات با وجود آمده ناشی از ویروس کرونا قصد دارند، محموله ماهواره ای از مرکز فضایی وستوچنی در ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) سوار بر موشک سایوز 2.1 بی (soyuz 2.1b) به فضا پرتاب کنند. پس از پرتاب این دسته جدید از ماهواره‌های وان‌ وب که شامل ۳۶ ماهواره وان‌وب هستند و به کمک شتابگر فریگات به مدار خود در ارتفاع ۱۲۰۰ کیلومتری خواهند رفت.

باید منتظر ماند ودید که آیا شرکت های مطرح در زمینه ی اینترنت ماهواره ای میتوانند این خدمات را برای استفاده عموم مردم قرار دهند؟ شما منتظر اینترنت ماهواره ای هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

ما که هیچ مطلب جدیدی ندیدیم
همش عکس بود که سلطان

Monarch

امیدوارم یه روزی ببینم از شر این اینترنت مزخرف ایران خلاص بشیم

SHREK

سرعت نت امروز 0.05مگابیت😑واقعا شد بخیر.

AŁɪ

سرعت نت اینجا این لحظه اینجوریه
comment image
بعدش خراب میشه تا شب از ۱۲ به بعد خوب میشه دوباره تا این ساعت .

SHREK

باز ایرانسل خوبه
comment image

Milad7

کو تا به کشور ما برسه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا محمودی نژاد