حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ به ZTE Nubia Z20 و Red Magic 3 رسید

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ZTE، آپدیت، اندروید ۱۱، نوبیا

دور، دورِ ارایه آپدیت اندروید ۱۱ است. جدیدترین خبر در این زمینه آن است که آپدیت اندروید ۱۱ به ZTE Nubia Z20 و Red Magic 3 رسیده است. گوشی Nubia Z20 با اندروید ۹ ارایه و فقط سری Red Magic 3 است که با اندروید ۱۰ ارایه شده بوده است. حالا همه دستگاه ها به اندروید ۱۱ آپدیت شده اند. در نوع خود جالب است که یک دستگاه ارایه شده با اندروید ۹ حالا آپدیت اندروید ۱۱ رسمی را با این سرعت دریافت کند.

آپدیت اندروید ۱۱ ZTE

به دنبال معرفی اندروید ۱۱ از چند ماه پیش، برخی از تولیدکنندگان شروع به ارائه به روزرسانی اندروید ۱۱ برای گوشی های هوشمند خود کرده اند در حالی که برخی دیگر هنوز در مرحله توسعه آپدیت هستند. نوبیا به دسته اولی تعلق دارد زیرا اعلام کرده است که نسخه جدید اندروید هم اکنون برای گوشی های پرچمدار ۲۰۱۹ آن موجود است که عبارت اند از Nubia Z20 ، Red Magic 3 و Red Magic 3s. می دانیم نوبیا زیرمجموعه ZTE است.

آپدیت اندروید ۱۱ ZTE

آپدیت اندروید ۱۱ ZTE

گوشی Nubia Z20 یک تلفن با ۲ صفحه نمایش است. این دستگاه با نمایشگر اصلی 6.42 اینچی FHD + و از طرف دیگر نمایشگر کوچکتر 5.1 اینچ HD+ دارد. هر دو صفحه پنل های AMOLED هستند و صفحه کوچکتر در زیر سیستم دوربین سه گانه قرار دارد.

گوشی زد تی ای نوبیا زد ۲۰ (Nubia Z20) با دو نمایشگر، اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و قیمت زیر ۵۰۰ دلار رسما معرفی شد

این طراحی به دوربین های عقب این امکان را می دهد تا به عنوان دوربین جلو هم نقش ایفا کنند. این یعنی اگر شما شما می خواهید تماس تصویری بگیرید یا سلفی بگیرید باید به سمت صفحه نمایش کوچکتر در پشت بروید. این بدان معنی است که شما می توانید با دوربین زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی سلفی بگیرید. یک سلفی واضح تر و دقیق تر با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی یا حتی پرتره های بهتر با دوربین تله 8 مگاپیکسلی.

از دیگر ویژگی های Nubia Z20 می توان به پردازنده Snapdragon 855 Plus، حداکثر 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ، پشتیبانی از ضبط فیلم 8K ، اسکنر اثر انگشت دو طرفه (در دو لبه دستگاه) ، باتری 4000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 27W اشاره کرد.

گوشی های Red Magic 3S و Red Magic 3 گوشی های مخصوص بازی هستند. هر دو با نمایشگر 6.65 اینچی FHD+ ، دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی با فیلم برداری 8K ، بلندگوهای استریو ، باتری 5000mAh با شارژ سریع 18 وات و جک ۳.۵ میلی متری صوتی ارائه می شوند.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۱۱ ZTE برای گوشی هایش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

حاشیه های صفحه نمایش s21
http://www.upsara.com/images/s345963_.jpg
اگه اینطوری باشه خوبه ؟ یا چی

نیما عرفانی

زندگی آپدیتت به صورت رامه یا ota منطقه ای؟؟

armin sat

مطمئنا منطقه ای هست که اینجا عین چی تو گل گیر کردیمو چندین سال از جهان عقبیم

AŁɪ

منطقه ای .

نیما عرفانی

آپدیت گوشیتو که می‌دونم
اینجا منظورم آپدیت خودت بود
یکم از خبرا عقبی علی جان🙂 بجنب پسر

SHREK

خیلی هم خوب.

armin sat

برای res magic 3 من که رام چین هست هنوز نیومده

armin sat

چک کردم دیدم ۱.۱ گیگ آپدیت اومده😍 دانلود و نصبشم کردم فعلا تفاوت ظاهری ندیدم🤔

Milad7

خخخ چه مدل زشتی هم انتخاب کردن برای تبلیغ!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)