حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس 🤨

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقایسه

در حالی که مراسم معرفی خانواده گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بیش از ۱ ماه دیگر برگزار خواهد شد اما امروز شاهد مقایسه گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس 🤨 آن هم به صورت ویدیویی هستیم. فکر نمی کنم موضوع زیادی برای معرفی روی صحنه وجود داشته باشد اما به هر حال برای ارایه رسمی به بازار باید منتظر آن مراسم باشیم. اجازه بدهید این ویدیو را با هم ببینیم.

مقایسه گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس

 

 

این ویدیو درباره اطلاعاتی که از پرچمدار آتی سامسونگ داریم هیچ چیز جدیدی را تأیید نمی کند، اما نشان می دهد که طراحی جدید دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس قابل مقایسه است. آیفون ۱۲ پرو مکس بهترین سخت افزار دوربینی که اپل تا کنون استفاده کرده را ارایه می کند اما هنوز هم روی کاغذ عقب تر از رقباست.

خود ماژول از نظر عرض تقریباً نیمی از اندازه قاب آیفون ۱۲ پرو مکس اپل است اما کمی کشیده تر است. به نظر می رسد دایره دوربین دوربین ها تقریباً یک اندازه هستند، اگرچه دوربین های موجود در Galaxy S21 Plus در نهایت کوچکتر به نظر می رسند زیرا سامسونگ مانند اپل حلقه های فلزی اضافی اطراف هر دوربین اضافه نکرده است.

در مورد مشخصات دوربین باید گفت که گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس خیلی متفاوت نیستند. هر دو گوشی شامل دوربین های اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین زاویه دید عریض ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

تفاوت آنها در بخش بزرگنمایی است. اپل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگری را به همراه لنز زوم تله فوتو با زوم اپتیکال ۲.۵ برابری به دستگاه اضافه کرده است. با این حال گفته می شود سامسونگ یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را انتخاب کرده است که قادر به بزرگنمایی نوری ۱.۱ برابر یا زوم هیبریدی ۳ برابر است.

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۱ پلاس نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس بسیار بهتر است

بررسی حاشیه های هر دو دستگاه، گزارش های اخیر در مورد قاب آن ها را تأیید می کند. از آنجایی که اپل به یک قاب کاملا تخت روی آورده است، سامسونگ تصمیم گرفته است طراحی لبه گرد خود را که هنوز هم بسیار محبوب است برای یک سال دیگر حفظ کند.

همراه با حاشیه های نازک و نسبت ابعاد بلندتر، این بدان معنی است که نگه داشتن گلکسی اس ۲۱ پلاس باید احساس راحتی بیشتری نسبت به آیفون داشته باشد.

آیفون ۱۲ پرو مکس از همان بریدگی و حاشیه هایی استفاده می کند که در آیفون X متعلق به 2017 ارائه شده است. از طرف دیگر، سامسونگ از نگاه آینده نگرانه تری برخوردار است که متشکل از یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی و دارای حاشیه های بسیار باریک است.

حاشیه ها در سری جدید Galaxy S21 بسیار نازک هستند به طوری که ظاهرا سامسونگ برند جدیدی برای آن ها ارائه داده است که Blade Bezel است.

نظر شما چیست؟ طراحی کدام دستگاه برای شما جذاب تر است؟ و خب البته، چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من اول فکر کردم الکیه و شبیه سازیه تا اینکه یک ویدیو دیگه هم منتشر شده😐ولی بازم احتمال الکی بودن داره…
تو اون ویدیو بنچمارک میگیره…

Naranj

نمونه اولیه و داغون گوشی هست

نویسنده آزمایشی

خداییش خیلی داغونه
احساس نمیکنم رنگ مشکیش واقعا این شکلی باشه اونی که تو عکس ها بود دوربینش براق بود.

SHREK

طراحی S21 یجوریه خوشم نیومد.

Naranj

برادر این ماکت هست، حتی نسخه پروتوتایپ هم نیست

vahid

خدایی با اینکه نمونه اولیه گوشیه و مطمئنن رنگش اینجوری نیست تو مدلهای اصلی واقعا قابل قبول و خشکله مخصوصا بخش دوربینش،،،البته مدل تلترا نه چون ماژول دوربینش خیلی بزرگو زمخته😄

Milad7

انصافا اس 21 زشت تره 😐

Mahdi

من که از طراحیش خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)