حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شاهین سایپا پاییز ۹۹ مشخص شده است؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

سایپا شاهین راه زیادی را طی کرده تا به بازار برسد. هنوز این خودرو برای مصرف کنندگان ارایه نشده است. پیش از هم با نام سایپا رهام شناخته می شد. امشب اما به نظر می رسد قیمت شاهین سایپا پاییز ۹۹ مشخص شده است اما قیمت رسمی و نهایی نیست. در حقیقت قیمت اعلام شده از سوی سایپا نیست.

قیمت شاهین سایپا پاییز ۹۹

در حالی که قرار بود شرایط فروش سایپا شاهین برای بهار ۹۹ اعلام می شود. خب این اتفاق رخ نداد تا و پیش فروش سایپا شاهین پس از ماه رمضان انجام شد. سپس ما دیدیم که برای آغاز مبلغ پیش فروش شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ حداقل ۸۰ میلیون تومان بود.

اگر شما جز آن دسته از خریداران هستید که شاهین را پیش خرید کرده اید، شاید حالا بخواهید بدانید که با چه قیمتی به دست شما می رسد. خب باید بدانید که رئیس شورای رقابت در مصاحبه ای قیمت «سایپا شاهین» برای پاییز ۹۹ اعلام کرد.

سایپا شاهین

سایپا شاهین

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در خصوص قیمت خودروهای جدید، گفت:خودروهای جدید در کلینیک تجاری قیمت گذاری می شوند، برای خودروی شاهین، گروه خودروسازی سایپا اطلاعات تکمیلی را به این کلینیک ارسال و قیمت این خودرو مشخص شد.

او  در خصوص قیمت نهایی شاهین، گفت:

قیمت کارخانه شاهین در سه ماهه سوم ۲.۳۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال که با احتساب افزوده شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدود ۱۳ درصد به این مبلغ اضافه شود.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا تا این لحظه هیچ قیمتی برای خودروی شاهین اعلام نکرده است  و تنها مدیر عامل این گروه خودروسازی از مجوز اخذ قیمت گذاری آن اطلاع داده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قیمت برای اولین تحویل به پیش خریدکنندگان خودرو شاهین مناسب است؟ فکر می کنید قیمت بازار آن چقدر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

تقریبا ده هزار دلار .سرانه درآمد میانگین جمعیت هم حدود شش ملیون تومان ..یعنی تقریبا سی تا سی و پنج ماه درآمد میانگین جمعیت واسه خرید .طراحیش و پالتفرم که همون بریانس سری سیصد هست .موتور هم که همون تیبا هست با کمی تغییرات .از نظر آپشن هم احتمالا هیچی نداره .با سه هزار دلار بیشتر میشه مزدا ۳ نسل جدید خرید .با همین قیمت میشه نیسان ورسای خرید .با دو هزار و پانصد دلار کمتر میشه لوگان استب وی نسل جدید رو خرید ..سرطان درمان ناپذیر هست صنعت خودرو سازی ایران تبدیل به سوختن آرزو ها شده .هم گران هم بی کیفیت هم بدون ایمنی .وعجیب مردمی که به هر قیمتی میخرن هر چیزی رو ..

Milad7

قیمت نهاییش تقریبا 270 تومن ناقابل هست!

Milad7

به نظر من کسی که بابت قیمت کارخانه این لگن 8 سوپاپی این همه هزینه بکنه بدجوری پشیمان میشه! احتمالا اصلا خودروی موفقی نمیشه قیمت معقول کارخانه ای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)