حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نوکیا ۵.۴ تا حدود زیادی مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، نوکیا

گفته می شود HMD در تلاش است تا گوشی هوشمند نوکیا ۵.۴ خود را به زودی به بازار عرضه کند. تا کنون، اطلاعات و شایعات زیادی در مورد گوشی هوشمند آینده Nokia 5.4 دریافت کرده ایم و امروز، ما مشخصات دستگاه را تا حدودی زیادی در یک گزارش، می بینیم.

مشخصات نوکیا ۵.۴

با نمایشگر دستگاه آغاز می کنیم. گفته می شود که نوکیا ۵.۴ از یک پنل 6.39 اینچی به رزلوشن HD+ از نوع  IPS LCD برخوردار خواهد بود. ما مطمئن نیستیم که آیا نوکیا 5.4 در حال حاضر از یک نمایشگر با ناچ قطره طور بهره می برد یا سوراخ نمایشگر را انتخاب خواهد کرد. البته هفته گذشته در گزارشی خواندیم که Nokia 5.4 شاید با نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی ارایه شود.

ابعاد دستگاه 160.97×75.99×8.70 میلی متر و وزن آن 182 گرم است. خریداران به اندازه دو رنگ  آبی و بنفش حق انتخاب دارند.

طراحی شماتیک نوکیا ۵.۴ لو رفت

در قلب این دستگاه، با پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز خواهد شد که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. فضای ذخیره سازی داخلی با کمک کارت SD خارجی تا 256 گیگابایت امکان گسترش دارد. در حقیقت، نوکیا 5.4 از یک اسلات کارت microSD اختصاصی و یک اسلات دو سیم کارت نیز برخوردار خواهد بود.

نوکیا 5.4 در بخش دوربین از یک دوربین عقب چهارگانه بهره می برد که داری یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، نوکیا 5.4 جای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را فراهم می کند.

تا آنجا که به باتری دستگاه مربوط می شود، نوکیا 5.4 با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود که از طریق پورت شارژ USB Type-C شارژ خواهد شد. دستگاه از سیستم عامل Android 10 بهره می برد. در پشت دستگاه اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۵.۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بدون پیشرفت…

SHREK

منتظرش نیستم😬

ali_s

اچ دی پلاس 😐🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Milad7

مرگ بر اچ ام دیِ منحوس 😐

ali karimi

خب چرا HDپلاس جراFHD+نه،یا چیپست چ ا اسنپ 662 چرا سری 7نباشه،770 یا 775 که جدیدم هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)