حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شماتیک نوکیا ۵.۴ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، نوکیا

وجود نوکیا ۵.۴ اولین بار توسط خرده فروشان استرالیایی تایید شد، جایی که این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در رنگ های آبی و بنفش در لیست قرار گرفت. امروز طراحی شماتیک نوکیا ۵.۴ لو رفته است. Nokia 5.4 جدیدترین میان رده HMD خواهد بود که هنوز معرفی نشده است.

نوکیا ۵.۴

پیش از این دیدیم که FCC طی چند روز گذشته دو مدل مختلف TA-1333 و TA-1337 را از یک تلفن هوشمند جدید نوکیا تأیید کرده است. روز گذشته، نسخه دیگری با شماره مدل TA-1340 همان تلفن هوشمند توسط FCC تأیید شد. با کمال تعجب و احتمالاً به اشتباه، کتابچه راهنمای کاربر دستگاه نیز اضافه شده است.

نام فایل کتابچه راهنمای کاربر نشان می دهد که این همان نوکیا ۵.۴ است. طبق راهنمای کاربر، نوکیا 5.4 از یک نمایشگر سوراخ دار برخوردار است که دوربین جلوی آن را در خود جای داده است.

در قسمت جلوی گوشی شاهد قرار گرفتن لوگو نوکیا روی چانه دستگاه هستیم. به نظر می رسد پشت نوکیا 5.4 از نوکیا 5.3 و نوکیا 8.3 5G الهام گرفته شده است. نوکیا 5.4 همانند نوکیا 5.3 با دوربین چهارگانه در پشت و سنسور اثر انگشت در زیر آن ارایه خواهد شد. با این وجود، فلش در خارج از ماژول دوربین قرار گرفته است، همان چیزی که در نوکیا ۸.۳ 5G دیده ایم. خبر خوب این است که بلندگو در سمت راست در پایین قرار دارد بنابراین نباید خیبی پوشیده شود.

مدل دو سیم کارته دارای دو اسلات سیم کارت و یک اسلات کارت microSD خواهد بود. این دستگاه با یک شارژر 5 ولت، 2 آمپر (10 وات) برای شارژ باتری 4000 میلی آمپر ساعت خود ارائه می شود.

بالاترین مقدار SAR دستگاه برابر با ۰.۹۹ وات بر کیلوگرم در برابر گوش و 0.95 وات بر کیلوگرم روی بدن است در حالتی که در یک نگهدارنده یا کیف حمل قرار می گیرد. TA-1333 و TA-1340 مدل آمریکایی (خاص) هستند، در حالی که TA-1337 مدل دیگر نوکیا 5.4 در دیگر بازارها است. تنها نکته عجیب این است که فقط از طیف 2.4 گیگاهرتز برای WiFi پشتیبانی می کند، اما این ممکن است تا زمان اعلام تغییر کند.

مشخصات نوکیا ۵.۴ که فعلا می دانیم:

  1. ۱- مدل ها: TA-1333 ، TA-1337 ، TA-1340
  2. ۲- رنگها: آبی ، بنفش
  3. ۳- ابعاد: 161 76 76 میلی متر ، 171 میلی متر به صورت مورب
  4. ۴- صفحه نمایش: حدود 6.4 اینچ
  5. ۵- رم : 4 گیگابایت
  6. ۶- حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  7. ۷- باتری: 4000 میلی آمپر ساعت
  8. ۸- صدا: جک هدفون 3.5 میلی متری ، رادیو FM ، Qualcomm aptX
  9. ۹- اتصال: بلوتوث ، Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز ، NFC

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۵.۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

با طراحی مدل قبل و با همون لوگو نوکیا لو رفت
طراحیش هم واقعا زشته

Mahdi

اون لوگو مزخرف اون قدر مهمه که تو طراحیش هم هست😂

SHREK

قیمت بالا لوگو پایین صفحه نمایش و…

Milad7

هر روز بدتر از دیروز… اچ ام دی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)