حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ نقره ای گلکسی S21 تلویحا تایید شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شنیدید می گویند “تو مو می بینی و من پیچش مو”؟ امروز در شایعه ای گلکسی بادز پرو در رنگ نقره ای دیده شده است. خب این به خودی خود اهمیت چندانی ندارد اما من به شما می گویم که رنگ نقره ای گلکسی S21 تلویحا تایید شده است!

رنگ نقره ای گلکسی S21

پنج روز پیش بود که با هم به گلکسی بادز پرو سامسونگ سلام کردیم. این هندزفری جدید با ترکیبی از طراحی لوبیایی طور و گلکسی بادز پلاس به بازار خواهد آمد. ما آن جا این دستگاه را در رنگ یاسی طور (یا بنفش، به هر حال خانومای مجلس ما رو ببخشن 😅) دیدیم. این بار اما رنگ نقره ای آن منتشر شده است و همان طراحی را برای هندزفری ها و قاب شارژرشان نشان می دهد.

گلکسی بادز پرو نقره ای

گلکسی بادز پرو نقره ای

این شایعه می تواند از آن جهت مورد بررسی قرار بگیرد که سامسونگ معمولا رنگ های هندزفری و موبایلی که همزمان با هم معرفی می شوند را یکسان تولید می کند. به این ترتیب می تواند با تقریب بالایی حدس زد که سری گلکسی S21 دارای حداقل ۲ رنگ بنفش و نقره ای هست. شما چطور فکر می کنید؟

هیچ جای تعجب نیست که سامسونگ آماده است جدیدترین هدفون بی سیم واقعی خود یعنی Galaxy Buds Pro را در کنار 2021 Galaxy S معرفی کند.

مشخصات این هندزفری ها قبلاً دیده شده است. این اطلاعات از طریق FCC به صورت اسناد اصلاح شده دیده شدند. جایی که باتری پرحجم 500 میلی آمپری کیس آنها نشان داده شده است. آنها همچنین با لغو نویز فعال (ANC) ارایه می شوند.

با ارایه گلکسی بادز پرو سامسونگ احتمالا نسل قبلی همچنان فروخته شود اما قیمت کمتری داشته باشد. شایعه شده که Galaxy S21 را به جای بازه زمانی معمول در اسفندماه، در دی یا بهمن ماه عرضه می کنند، اما من کاملاً مطمئن نیستم که اینگونه باشد.

شما به خرید گلکسی S21 فکر می کنید؟ تصور میکنید که گلکسی بادز پرو هندزفری خوبی (حداقل از نظر طراحی که فعلا مشخص شده است) برای شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer
pooria

ای بنازمت من بهش وصل شدم 😆😂

Dr.Nazer

😐😂

SHREK

comment image
از VP. N هایی یافتم🙃

Taha

دکی جون دمت گرم عجب چیزیه👍
برای همیشه وصله ؟
روی مصرف باتری هم تاثیر داره روشن بودنش؟
و میشه خاموشش کرد؟

ali_s

دمت گرم انصافا 😐😂😂😂

زیباست…
خیلی هم عالی…

SHREK

من به خرید نوکیا 1100هم فکر نمی‌کنم چه برسه به S21. از رنگش خوشم امد.

Mahdi

چه باحال

Milad7

اصلا با Galaxy Buds Pro حال نمیکنم زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)