حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی رول شونده ال جی در گزارش های جدید لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

به نظر می رسد سال ۲۰۲۰ با انتشار گوشی های هوشمند تاشو و گوشی خاص ال جی Wing به اندازه کافی هیجان انگیز بوده اما اینجا پایان راه نیست. در حال حاضر چندین شرکت در حال توسعه تلفن های هوشمندی هستند که قالب و مدل جهانی خود را خواهند شکست. گوشی رول شونده یکی از این طرح هاست. ال جی در این زمینه یکی از پیشروهاست و گوشی رول شونده ال جی در گزارش های جدید لو رفته است.

گوشی رول شونده ال جی

ما اطلاعات بیشتری درباره گوشی رول شونده LG Rollable به دست آورده ایم. یک منبع قابل اعتماد به نام Cozyplanes گزارش می دهد که این دستگاه اکنون در پایگاه داده داخلی شرکت کره جنوبی ای ثبت شده است. گزارش شده است که این دستگاه دارای شماره مدل LM-RN910N برای مدل تحت اپراتور و مدل آنلاک OMD-LM-R910N خواهد بود.

مشخصات قبلی دستگاه اشاره داشت که صفحه نمایش رول شونده در حالت باز برابر ۷.۴ اینچ خواهد بود و وضوح 1080 در 2428 را با نسبت 20:9 دارد. همچنین این دستگاه دارای حالت ویدیو با 1366 در 2428 با نسبت 16:9 و 1600 در 2428 با نسبت 3:2 خواهد بود. به نظر می رسد ال جی با این فرم فکتور به قاتل حاشیه های سفید اطراف محتوا تبدیل خواهد شد!

این دستگاه همچنین از یک باتری معقول 4200 میلی آمپری، جدیدترین پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و ۱۶ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود که نشان می دهد به دنبال یک گوشی ارزان قیمت نیستیم. Cozyplanes همچنین جزئیات مربوط به نحوه کارکرد دستگاه را فاش کرد.

وی فاش کرد که دستگاه در هر دو طرف گسترش خواهد یافت و اندازه صفحه نمایش را تا 100٪ افزایش می دهد. هر طرف (چپ یا راست) می تواند بنا به میل خود گسترش یابد. لبه آن سمت دستگاه در دستگاه باقی خواهد ماند، به این معنی که کاربر می تواند همچنان گوشی خود را گسترش دهد. تصویر متحرک زیر را ببینید.

با این وجود قاب بالایی با دستگاه گسترش نمی یابد و طبق گزارشات، ال جی یک قاب انعطاف پذیر اضافه می کند که می تواند لبه صفحه نمایش را بپوشاند و با بسته شدن گوشی دوباره به قاب بپیوندد.

این گوشی همچنین دارای قفل اسلایدی است تا از انبساط تصادفی جلوگیری کرده و از انبساط یا باز شدن سریع صفحه جلوگیری کند که باعث چین و چروک نشود.

ال جی تنها شرکتی نیست که در حال کار بر روی یک تلفن نمایشگر قابل رول است. دو شرکت سامسونگ و TCL حق اختراع تلفن های هوشمندی را ارائه می دهند که از یک صفحه نمایش قابل جمع شدن برخوردار است، بنابراین می توان به راحتی تصور کرد که این دو شرکت همچنین ممکن است اولین تلفن های هوشمند رول شده خود را برای مقابله با ال جی به بازار عرضه کنند.

ما هنوز نمی دانیم که این گوشی پیشگام چه زمانی وارد بازار می شود اما مطمئنا به محض دریافت اطلاعات جدیدتر برای شما گزارش های جدید را ارائه می کنیم.

نظر شما چیست؟ فرم فکتور محبوب شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

رول شونده به نظرم بهتره باید جالب باشه.

Monarch

منتظر گوشی های رول شونده هستم به شخصه خیلی بیشتر میپسندم تا گوشی های تاشو 🙂

نیما عرفانی

مرسی الجی 👍👌

Milad7

منتظریییییییم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)