حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی S20 FE با One UI 3.0 تا اوایل دی ۹۹ ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

دو روز پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۲۰ در امریکا به صورت رسمی ارایه شد. دیروز این به روزرسانی همچنین در اروپا هم گزارش شد. امروز اما یکی از منابع قابل اعتماد می گوید آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی S20 FE با One UI 3.0 تا اوایل دی ۹۹ ارایه می شود.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE یک پرچمدار اقتصادی از سامسونگ است که نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کرد. اوسط این هفته، سامسونگ نقشه راه آپدیت One UI 3.0 خود را به اشتراک گذاشت و برنامه های به روزرسانی بیش از 40 گوشی و تبلت Galaxy را به آخرین نسخه اندروید تأیید کرد.

سامسونگ Galaxy S20 FE یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است که این شرکت در مدت اخیر منتشر کرده است، به طور واضحی در این لیست گم شده است. طبق اطلاعات جدیدی که Max Weinbach به اشتراک گذاشته شده، با این وجود دارندگان Galaxy S20 FE برای دریافت به روزرسانی پایدار مبتنی بر اندروید 11 One UI 3.0 نیازی به انتظار طولانی ندارند.

طبق گفته وینباخ، سامسونگ ممکن است به روزرسانی One UI 3.0 را برای Galaxy S20 FE در تاریخ ۷ دی ماه ۹۹ منتشر کند. از آنجا که این یک به روزرسانی عمده است، بیشتر دارندگان Galaxy S20 FE برای دریافت به روزرسانی باید تا چند هفته بعدش کنند.

از طرف دیگر، سری Galaxy Note 20 از ۲۴ آذر ماه ۹۹ شروع به دریافت به روزرسانی اندروید ۱۱ می کند. در حال حاضر، تنها تلفن های Galaxy که به روزرسانی One UI 3.0 را دریافت می کنند، Galaxy S20 در کنار Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra هستند.

شما گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن دارید؟ منتظر آپدیت اندروید ۱۱ آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی هم عالی…

SHREK

خیلی هم خوب به الکس.

Pouya

رفقا یه سوال
۵ تی قطعی شده emui 11 گرفتنش ؟
البته میگن بر پایه اندروید ۱۰ عه
هارمونی رو هم میگیره ؟
دوستانی که هواوی دارن به هارمونی آپدیت می کنن؟یا نه؟
باید بیاد ببینم چیه تجربه چن نفر‌و بشنوم
باید خیلیییی خوب باشه که به خاطرش قید GMS رو بزنم

SHREK

آره رسما تایید شده فک کنم با اندروید 11. هواوی خودش گفته دستگاهی که emui11 بگیره هارمونی هم میگیره اگر من باشم یکم صبر میکنم ببینم تجربه بقیه چیه شاید تا 1 سال هم آپدیت نکنم.

✓https://www.huaweicentral.com/breaking-emui-11-beta-opens-for-huawei-p30-mate-20-series-and-nova-5t-in-europe/
EMUI 11 رو زودتر از هارمونی او إس میگیره و هردو رو هم تو همون بازه ای که سری پی ۳۰ و میت ۲۰ میگیرن ، ۵T هم با اختلاف کمی دریافت می‌کنه .
“باید بیاد ببینم چیه تجربه چن نفر‌و بشنوم
باید خیلیییی خوب باشه که به خاطرش قید GMS رو بزنم”
البته درسته که باید سیستم عاملش بیاد ببینیم دقیقاً چیه اما من فکر میکنم گوشی هایی که همین الآنم GMS دارن مثل همون 5T که داری ؛ بعد از آپدیت به هارمونی همزمان بتونن از سرویس های گوگل هم بهره مند باشن، یا اگرم همزمان نشه که استفاده کرد اما احتمال داره بوت دوگانه داشته باشه که یکی با اندروید 10 و GSM بیاد بالا و اون یکی بوت با هارمونی و HMS…

Milad7

به به خیلی هم خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)