حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک موتو G با اسنپدراگون ۸۸۸ در سال آینده ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

دیروز برای شما نوشتیم که اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد. این تراشه همان اسنپدراگون ۸۷۵ است که انتظارش را می کشیدیم و این یعنی پرچمدار تراشه های موبایلی کوالکام در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. از دیروز برندها به صورت بیعت‌گونه (!) اعلام می کنند که به زودی یک گوشی با تراشه پرچمدار ارایه خواهند کرد. امروز اما می شنویم که یک موتو G با اسنپدراگون ۸۸۸ در سال آینده ارایه خواهد شد. البته تفاوت این ادعا با دیگر ادعاها این است که سری Moto G در حقیقت دستگاه های اقتصادی موتورولا هستند.

موتو G با اسنپدراگون ۸۸۸

موتورولا در حال کار بر روی یک تلفن مجهز به Snapdragon 888 است، اما آن گوشی هوشمندی نیست که انتظار دارید. رسما گفته شده که سال آینده یک گوشی Moto G با یک چیپست پرچمدار وجود خواهد داشت. سری G سالهاست که وجود دارد و تمرکز آن همیشه روی دستگاه های اقتصادی بوده است.

موتورولا پس از چند سال غیبت، نه با تلفن Moto X، بلکه با Edge Plus به میدان پرچمدار بازگشت. بنابراین، فکر می کردید که Edge Plus 2 (یا مثلا Edge 2 Plus) یا دستگاه دیگری اولین موتورولا با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ باشد، بعید نیست که آن پرچمدار پریمیوم هم در راه باشد.

اسنپدراگون ۸۸۸

اسنپدراگون ۸۸۸

با این حال یک Moto G با یک چیپست پرچمدار ممکن است بازار را کمی شوکه کند. طی دو سال گذشته تلفن سبک “قاتل پرچمدار” کم بوده است.

این یک تلفن 5G خواهد بود، البته در ادامه Moto G 5G و Moto G 5G Plus تبدیل به دومین (یا چندمین) دستگاه با 5G در این خانواده می شود. تلفن های 5G موتورولا به طور انحصاری از چیپست های Snapdragon استفاده می کنند و در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ شریک در سراسر جهان ارائه می شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتورولا به یک قاتل پرچمدار شبیه به پوکوفون فکر می کنید یا کمی کمتر دراماتیک‌تر و وان پلاس طور خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب به بیتورس.

Milad7

ببینیم چه میکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)