حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی در بورس چه روزی است؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | بورس

مدیرعامل شرکت بورس تهران، از عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا در چهارشنبه هفته آینده خبر داد. البته هنوز تاریخ قطعی نیست اما این عرضه اولیه از چهارشنبه این هفته قطعا به تاریخی دیگر منتقل شده است.

عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی

عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی

عرضه اولیه بوعلی

مدیرعامل شرکت بورس تهران، از عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا خبر داد گفت:

۱۲ درصد از سهام شرکت پتروشیمی ۳۵۰ میلیاردی بوعلی سینا با تعداد ۴۲۰ میلیون سهم، در دامنه ۵ درصد و سقف ۴۱۳۲ تومان ‌چهارشنبه این هفته عرضه خواهد شد.

وی افزود:

۷ شرکت دیگر در صف عرضه اولیه در بورس تهران هستند که با توجه به شرایط بازار و شرکت‌ها زمان عرضه آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

جدیدترین گزارش ها می گوید که عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا به چهارشنبه هفته آینده یعنی ۱۹ آبان ۹۹ موکول شد. همچنان در نظر داشته باشید که این تاریخ هنوز قطعی نیست.

پتروشیمی بوعلی این چهارشنبه می آید یا چهارشنبه بعدی!؟

دیروز عصر بود که علی صحرایی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران از قطعی شدن عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا در روز چهارشنبه هفته جاری سخن گفته بود.

قبل از آن هم معاون مالی هلدینگ خلیج فارس به خبرنگار بورس 24 گفته بود که کارهای این عرضه برای روز چهارشنبه نهایی شده است.

اما دقایقی پیش مدیرعامل بورس تهران توضیح داد که 99 درصد کارهای عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی نهایی شده ولی این شرکت اعلام کرد ؛ برای قیمت عرضه به تائید نهایی هیات مدیره و سهامدار عمده نیاز دارد، از این رو عرضه عمومی سهام شرکت مزبور در روز چهارشنبه جاری احتمالی ، لکن برای چهارشنبه هفته آینده قطعی است.

شما در بورس فعالیت دارید؟ برای این عرضه اولیه درخواست خواهید داد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

جون

SHREK

بورس؟ 🤔 شو بخیر.

Milad7

خخخ بورس ورشکسته و دستوری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)