حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی Mi 11 شاید دی ماه ۹۹ باشد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

گوشی های پرچمدار شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro اواسط زمستان ۹۸ به صورت رسمی معرفی شدند. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه این برند چینی ممکن است شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro را دی ماه ۹۹ معرفی کند. امروز یک منبع خبری معتبر از چین ادعا کرد که سری شیائومی Mi 11 دی ماه ۹۹ معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی شیائومی Mi 11

هنوز تأیید نشده است که آیا جانشین سری Mi 10 یعنی سری Mi 11 یا Mi 20 نامیده می شود؟ با معرفی پرچمدار بعدی سری Mi در اوایل سال 2021 انتظار می رود اولین برند در چین باشد که معرفی اولین گوشی با تراشه Snapdragon 875 را خواهد داشت.

فردا احتمالا کوالکام تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ را معرفی می کند. ترجمه ماشینی آخرین پست Weibo توسط منبع خبر حاکی از آن است که شیائومی گوشی Mi 11 را برای صدور گواهینامه شبکه ارسال کرده است که نشان می دهد ممکن است در دی ماه ۹۹ رسمی شود.

گزارش اخیر نشان داد که شیائومی Mi 11 مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ و صفحه نمایش خمیده و دوربین های عقب سه گانه است. دوربین سه گانه دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هستند و با پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال تا ۳۰ برابر ارائه می شود. لنز فوق عریض این گوشی قادر به گرفتن عکس های ماکرو است.

پیش بینی می شود که شیائومی Mi 11 Pro با نمایشگر خمیده و با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی وارد بازار شود. پیش بینی می شود رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تولید کند. مشخص نیست که آیا Mi 11 ساده نیز از همان وضوح و  رفرش ریت پشتیبانی می کند یا خیر.

هیچ شواهد واضحی در مورد اینکه آیا Mi 11 Pro دارای دوربین چهارگانه است، وجود ندارد. در اوایل ماه جاری گزارش شد که فناوری ادغام ۴ در ۱ پیکسل به دوربین اصلی آن اجازه می دهد عکس های ۵۰ مگاپیکسلی را ثبت کند، این یعنی شاید دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به شیائومی Mi 11 Pro اضافه شود. انتظار می رود لنز تله ۴۸ مگاپیکسلی یا ۱۲ مگاپیکسلی نیز در شیائومی می ۱۱ پرو در دسترس باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

منتظریم به ایتن.

باید دید به نظر جالب میاد
خدا کنه امسال نسخه ی اولترای گلوبال داشته باشه

abraham

به نظرم خلاقیت ته کشیده فقط اعداد و افزایش میدن.هیجان لطفا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)