حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک مجموعه لپتاپ نوکیا در راه است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، لپ‌تاپ، نوکیا

در گذشته، نوکیا مدل تجاری کاملا متنوعی داشت که حتی برخی اوقات کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ و همچنین یک مینی لپ تاپ تولید کرده است. MikroMikko یک سری اختصاصی از رایانه ها بود که در دهه ۱۹۸۰ توسط بخش کامپیوتر نوکیا تولید شد و تا سال ۱۹۹۱ فروخته می شد. امروز اما خبر می رسد که یک مجموعه لپتاپ نوکیا در راه است.

لپتاپ نوکیا

نوکیا MikroMikko

نوکیا MikroMikko

در سال ۲۰۰۹ این شرکت همچنین نوکیا بوکلت 3G (تصویر اصلی مطلب در سه رنگ آبی، سفید و مشکی) یک مینی لپ تاپ یا نت بوک را معرفی کرد که از مایکروسافت Windows 7 به عنوان سیستم عامل استفاده می کند، از 3G از طریق سیم کارت، سرویس Ovi Maps نوکیا پشتیبانی می کرد و این شرکت ادعا می کرد که باتری تا ۱۲ سال ساعت دوام خواهد آورد. پس از آن، دیگر چنین محصولی از نوکیا مشاهده نکردیم.

اکنون، به نظر می رسد که ما دوباره می توانیم برند نوکیا را روی یک لپ تاپ ببینیم. البته این خبر توسط یک مجوز برند نوکیا برای سری جدید لپ تاپ ها این شرکت که در تاریخ 27 نوامبر دریافت شد، تایید می شود. گفته می شود که این لپتاپ ها در هند معرفی می شود. طبق گواهینامه BIS (دفتر استاندارد هند)، لپ تاپ ها توسط Tongfang Limited در چین تولید می شوند.

در این گواهینامه، ۹ مدل مختلف لپ تاپ نوکیا با شماره مدل های NKi510UL82S ، NKi510UL85S ، NKi510UL165S ، NKi510UL810S ، NKi510UL1610S ، NKi310UL41S ، NKi310UL42S ، NKi310UL82S و NKi310ULULS ذکر شده است.

این از نظر من یک حدس ساده است، اما طبق شماره مدل، دو حرف اول (NK) احتمالاً به معنای نوکیا است، کارکترهای بعدی (i5 یا i3) احتمالاً پردازنده را توصیف می کنند و عدد “10” احتمالاً به معنی مایکروسافت ویندوز است ۱۰ به عنوان سیستم عامل. بنابراین اگر طبق شماره مدل پیش برویم، ممکن است پنج لپ تاپ نوکیا با پردازنده Intel Core i5 مشاهده کنیم، در حالی که چهار لپ تاپ دیگر نوکیا با پردازنده Intel Core i3.

نظر شما چیست؟ منتظر لپتاپ های نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یادش بخیر ovi

Mahdi

https://m.gsmarena.com/flagship_camera_comparison_fall_2020-review-2202.php
مقایسه دوربین
گلکسی نوت۲۰الترا
آیفون ۱۲پرومکس
هواوی میت۴۰پرو
اکسپریا۱مارک۲

SHREK

فک نکنم فروش خوبی داشته باشه من خودم اگر بخوام لپ تاپ بگیرم اول
MSI بعد ASUS بعد لنوو بعد اپل بعد acer بعد هواوی.

pooria

اون از شیائمی که شیر مرغ هم تولید میکنه اینم از نوکیا
من نمیفهمم چرا مرغ دار باید غاز بچرونه 😐😂

یه سوال
پرچمدار شیائومی زودتر معرفی میشه،سامسونگ یا وانپلاس؟🤔

Mahdi

ش

Milad7

آخرین ضربه ها به پیکر نیمه جان نوکیا…

Milad7

اچ ام دی حیا کن نوکیا را رها کن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)