حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی S21 از بیکسبی برای باز کردن قفل دستگاه به صورت ایمن، استفاده کند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می رود که سری Galaxy S21 رابط کاربری 3.1 One UI را اجرا کند. این دستگاه احتمالا مانند Galaxy S20 و Galaxy S10 که به ترتیب با One UI 2.1 و One UI 1.1 ارایه شدند، نسخه اصلاح شده جدیدترین رابط کاربری را خواهد داشت. امروز گزارشی درباره آن می خوانیم که می گوید شاید گلکسی S21 از بیکسبی برای باز کردن قفل دستگاه به صورت ایمن، استفاده کند.

گلکسی S21

به طور طبیعی چند ویژگی جدید وجود خواهد داشت که تا زمانی که One UI 3.1 برای سایر دستگاه های Galaxy منتشر نشود، منحصر به Galaxy S21 خواهد بود. طبق منابع منبع ما، یکی از این ویژگی ها گزینه استفاده از Bixby Voice به عنوان یک روش بیومتریک برای باز کردن قفل دستگاه خواهد بود.

بیکسبی خود قادر به باز کردن قفل دستگاه برای دنبال کردن دستورات شما هنگام بیدار کردن دستگاه با گفتن “سلام Bixby” بوده است، و در ابتدا این گزینه را برای تنظیم رمز عبور صوتی برای باز کردن قفل دستگاه بدون نیاز به دست نیز ارائه داده است.

دیگر هیچکدام از این ویژگی ها را نمی توان در Bixby یافت، اما به ما گفته شده که One UI 3.1 به شما امکان می دهد قفل صوتی Bixby را از تنظیمات امنیتی صفحه قفل تلفن انتخاب کنید، اگرچه در حال حاضر جزئیات دقیق نحوه کار آن مشخص نیست.

باز کردن قفل با صدا احتمالاً مطمئن ترین روش بیومتریک نخواهد بود، زیرا هر کسی که از صدای شما ضبط کرده است ممکن است بتواند قفل تلفن را باز کند، مانند نحوه تشخیص چهره ۲ بعدی با تصویر صورت شما.

احراز هویت اثر انگشت، همراه با الگوی خوب قدیمی و روش های پین یا رمز عبور، تنها ویژگی های قابل اعتماد بیومتریک در گوشی های Galaxy باقی می ماند، مگر اینکه سامسونگ اسکنر عنبیه چشم را بازگرداند، که متأسفانه به دلیل هجوم نمایشگرهای بدون حاشیه، از حد امکان خارج است، نمایشگرهایی که همچنان صنعت را تحت کنترل خود دارند.

سامسونگ گلکسی S21 و ۵ دانستنی جدید که این هفته درباره آن شنیدیم

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قابلیت دوست داشتنی ای باشد؟ راه محبوب شما برای باز کردن قفل گوشی‌تان چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

من کلا از ته بیکسبی را غیر فعالش میکنم =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)