حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه تست سقوط iPhone 12 Pro Max با Galaxy Note 20 Ultra

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

برای مقایسه دستگاه ها، بهتر است مشخصاتی نزدیک را در شرایطی که روی تست تاثیر می گذارد؛ انتخاب کنیم. مثلا گلکسی نوت ۲۰ اولترا باید با آیفونی تقریبا به همان بزرگی مقایسه شود. امروز می خواهیم مقایسه تست سقوط iPhone 12 Pro Max با Galaxy Note 20 Ultra را داشته باشیم. اینجا رویارویی گوریلا گلس ویکتوس با سرامیک شیلد و نمایشگر خمیده و شیشه پشتی خمیده با نمونه کاملا تخت است.

تست سقوط iPhone 12 Pro Max

ابتدا اجازه بدهید مقایسه ای بین آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی نوت ۲۰ اولترا داشته باشیم. در این مقایسه به موارد موثر در تست سقوط خواهیم پرداخت. تصویر زیر مقایسه رودررو فاکتورهای تاثیرگذار در تست سقوط دستگاه هاست:

مقایسه مشخصات Galaxy Note 20 Ultra و iPhone 12 Pro Max

مقایسه مشخصات Galaxy Note 20 Ultra و iPhone 12 Pro Max

همانطور که می بینید، iPhone 12 Pro Max کمی کوچکتر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. در همین حال دستگاه سنگین تر هم هست، حتی با وجود این اینکه باتری کوچکتری هم دارد. در این بخش می توان گفت مشخصات به نفع گلکسی Note 20 Ultra است.

در بخش پوشش نمایشگر و جنس فریم می توان گفت که استیل ضدزنگ آیفون ۱۲ پرو مکس شاید از آلومینیوم گلکسی نوت ۲۰ اولترا برتر باشد اما درباره جنس محافظ نمایشگر و پوشش قاب پشتی هنوز اطلاع دقیقی ندارم و این تست می تواند موارد بیشتر را برای ما مشخص کند.

در نهایت خمیده بودن نمایشگر و قاب پشتی Galaxy Note 20 Ultra می تواند پاشته آشیل آن در تست سقوط باشد. اپل اما امسال نه تنها به نمایشگر اج نپیوسته بلکه همان شیشه 2.5D که با آیفون ۶ به محصولاتش آورده بود را حذف کرده است.

اما تست سقوط به چه صورت است؟ این ویدیو برای شماست: (طبق معمول شما می توانید برای حمایت از تولیدکننده محتوا، این ویدیو را در کانال یوتیوب منبع مطلب تماشا کنید.)

 

 

همانطور که می بینید، با وجود عمکلرد فوق العاده گلکسی نوت ۲۰ اولترا نسبت به نسل های قبلی و دیگر گوشی های اندرویدی اما آیفون ۱۲ پرو مکس یک سطح بالاتر از آن است و مقاومت بهتری نشان می دهد.

نظر شما چیست؟ تست سقوط چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟ در کل مقاومت دستگاه جز فاکتورهای شما هست یا با خرید یک قاب از شر آن خلاص می شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

خب انتظارش رو داشتم توی سایر ویدیو ها هم مقاومت آیفون های ۱۲ پرو خیلی خوب و عالی بود.فقط کافیه ویدیو دراپ تست آیفون ۱۱ پرو مکس با نوت ۲۰ الترا از همین کانال phonebuff رو که دو ماه پیش منتشر شد ببینید.به راحتی نوت ۲۰ الترا تونست آیفون ۱۱ پرو مکس رو در دراپ تست شکست بده و مقاومت خیلی بهتری از اون داشت ولی الان ۱۲ پرو مکس و ۱۲ پرو که هم شیشه صفحه نمایش و هم شیشه پشت گوشی اونها از جنس سرامیک شیلد هست از همه گوشی های بازار مقاومت بهتری دارن.توی durbility test و تست خط و خش روی صفحه نمایش هم توی موس ۷-۶ خش های کم عمق تری روی اونها نسبت به بقیه گوشی ها تشکیل میشه.

shayan

وقعا عالی بود امیدوارم گوشی های دیگه هم از سرامیک استفاده کنند
ایفون بزرگترین ضعفش رو حالا به نقطه قوتش تبدیل کرده

نویسنده آزمایشی

فکر نکنم سرامیک شیلد برای همه شرکت ها باشه و فقط مختص اپله

Mahdi

مقاومت هردوتاشون خوب بود ولی آیفون بهتر بود

V800B

جفتشون عالی
خوب طبیعی بود اپل بهتر باشه با توجه ب اینکه گوشی جدید تری هست
انصافاً کیفیت اپل مثال زدنیه

Sajad

فکر میکنم اختلاف بیشتر از اینکه به تفاوت مقاومت برگرده به خم بودن و تخت بودن صفحه نمایش دوتا گوشی ارتباط داره. ولی در کل هر دوتا عالی بودن.

Milad7

خب دیگه جز این هم از 12 پرومکس انتظار نمیرفت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)