حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز در رزلوشن QHD ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

چندین گزارش ادعا کرده اند که سامسونگ سری Galaxy S21 را دی ماه ۹۹ معرفی خواهد کرد. سری گلکسی S21 توسط تراشه های Snapdragon 875 / Exynos 2100 تامین می شود. در چین اما انتظار می رود شیائومی اولین تلفن مجهز به Snapdragon 875 را به بازار عرضه کند. این دستگاه احتمالا می ۱۱ باشد. امروز گفته می شود که شیائومی Mi 11 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز در رزلوشن QHD ارایه خواهد شد.

شیائومی Mi 11

به دلیل اینکه شیائومی بتواند در چین اولین ارایه کننده گوشی با تراشه جدید باشد، این احتمال وجود دارد که شرکت چینی نیز ورود سری Mi 11 را در دی ماه ۹۹ زمان بندی کند. یک گزارش جدید نشان می دهد که Mi 11 Pro با پیشرفت چشمگیری در بخش نمایش وارد بازار خواهد شد.

یک منبع خبری ادعا کرده است که نسخه برتر از گوشی هوشمند وجود دارد که پشتیبانی از رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را به همراه دارد. مشخصا این از زمان Xiaomi Mi 10 Pro که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد، از یک رزولوشن FHD + و رفرش ریت ۹۰ یک نسخه قابل توجه ارتقا یافته است.

شیائومی می ۱۰ پرو

شیائومی می ۱۰ پرو

این نشت همچنین اشاره کرده است که صفحه برای دوربین سلفی سوراخ داشته و در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد. به نظر می رسد این نمایشگر دارای لبه های منحنی است، اما به نظر نمی رسد که آنها به اندازه صفحه های آبشاری موجود در Huawei Mate 40 Pro و P40 Pro انحنا داشته باشند.

این درز نشان می دهد که منبع ما به احتمال زیاد در مورد یک گوشی پرچمدار آینده صحبت کند. بر خلاف تلفن های پرچمدار سامسونگ، هواوی ، وان پلاس و OPPO که از رزولوشن QHD + پشتیبانی می کنند، تلفن های هوشمند پرچمدار شیائومی فقط از وضوح FHD پشتیبانی می کنند (به جز چند استثنا).

این منبع در گذشته نه چندان دور هم ادعا کرده بود که گوشی های پرچمدار شیائومی که در سال ۲۰۲۱ ارائه می شود از رزولوشن QHD + پشتیبانی می کنند. از آنجا که او از “نسخه برتر” استفاده کرده است، می تواند در مورد Xiaomi Mi 11 Pro از سری Mi 11 آینده صحبت کند.

سایر جزئیات سری Xiaomi Mi 11 در حال حاضر مشخص نیست. از آنجایی که شیائومی فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات را به همراه Xiaomi Mi 10 Ultra معرفی کرد، به احتمال زیاد سری Mi 11 با پشتیبانی از شارژ سریع 100W یا 120W وارد بازار می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

خوبه

Mahdi

کمتر از این نباید باشه

SHREK

خیلی هم خوب.

Milad7

ببینیم میتونی انقلابی عملی بکنه یا نه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)