حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی F12 با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری و دوربین مربعی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواه گلکسی اف (Galaxy F) در حال گسترش است. پس از اینکه سامسونگ گلکسی F41 کمتر از یک ماه پیش و با اگزینوس ۹۶۱۱ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد، حالا زمزمه هایی درباره عضو بعدی این خانواده است. امشب سامسونگ گلکسی F12 با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری و دوربین مربعی لو رفته است. گفته می شود که این دستگاه شاید با نام گلکسی M12 هم ارایه شود.

سامسونگ گلکسی F12

با توجه به گزارش های اخیر، معرفی سامسونگ گلکسی F12 یا گلکسی M12 ممکن است قبل از پایان سال انجام شود. گلکسی M12 می تواند بعنوان گلکسی F12 تغییر شکل یابد زیرا به نظر می رسد هر دو دارای شماره مدل مشابه هستند.

چند روز پیش، گزارش شد که سامسونگ Galaxy F12 با شماره مدل SM-F127G در دست کار است و می تواند یک گوشی از سری M گلکسی جدید باشد. اکنون برخی مشخصات گلکسی M12 / Galaxy F12 در کنار تصاویر زنده، از منابع صنعت ارائه شده است.

تصاویر صفحه پشتی دارای شماره مدل SM-M127F / SM-F127G است که نشان می دهد این اسمارت فون را می توان سامسونگ گلکسی M12 یا سامسونگ گلکسی F12 نامید. به نظر می رسد این دستگاه در مرکز سامسونگ در هند در حال توسعه است.

تصاویر زنده سامسونگ Galaxy M12 / Galaxy F12 با استفاده از برند سامسونگ در پایین، یک ماژول دوربین مربع شکل در گوشه بالا سمت چپ و یک برش برای فلاش LED در پایین، یک طراحی جدید را در عقب نشان می دهد.

اگرچه از تصاویر مشخص است، منابع ما بار دیگر تأکید کردند که دوربین اصلی با ۴ دوربین ارایه خواهد شد، اگرچه مشخصات دوربین در حال حاضر مبهم است. بر خلاف Samsung Galaxy M11 اینجا Galaxy M12 / F12 اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب را ارائه نخواهد کرد. سنسور احتمالا به عنوان یک دکمه پاور در کنار قاب قرار داده می شود.

تمام درگاه ها مانند Type-C، جک هدفون و جلو پنجره بلندگو در لبه پایین تلفن قرار خواهند گرفت، در حالی که لبه بالایی جای هیچ چیز دیگری به جز میکروفون را ندارد. از آنجا که سامسونگ Galaxy M12 / F12 هنوز در دست توسعه است، ما نمی دانیم که تلفن هوشمند از جلو چگونه خواهد بود. با این حال، منابع ما ادعا می کنند که این گوشی دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی با سوراخ برای دوربین سلفی است.

علاوه بر این، گفته می شود که سامسونگ Galaxy M12 / F12 با یک باتری عظیم 7000 میلی آمپری عرضه می شود، دقیقاً مانند میان رده سامسونگ Galaxy M51. جزئیات دیگر مانند جدول زمانی، چیپست و نرم افزار سامسونگ Galaxy M12 / F12 همچنان به عنوان یک معما باقی مانده است.

منتظر گوشی جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اصلا درک نمیکنم

Mahdi

امتیاز باتری ۱۲پرو ۸۱ ساعت😐

SHREK

همین الان افشاگری میکنم و سری های بعدی هم میگم:f11. F10. F09. F08 به همین ترتیب. کلا سری M قیمت خوبی دارن ولی پشتیبانی خوبی ازشون نمیشه.

Taha

وای پسرر من مغزم رد داده 😮😱.
تو چطوری تونستی اسم گوشی های دیگه هم رمز گشایی کنی؟😮

SHREK

😂 😂 حقگوی بزرگ بهم گفت در قالب وحی.

persepolis

یه اشغال دیگه مثله سری ای

lovenokia

بدنه آلومنیومی باشه با دوربین مربعی ! چقدر زیبا میشه .

البته فرم مربعی دوربین به دلیل جمع و جور بودن زیباست .

AŁɪ

چرا عقده دارین بیایین فقط واسه تخریب اول بزار گوشی معرفی بشه بعد گلواژه بگو
#حتی_شما_دوست_عزیز

Milad7

حجم باتری چی میگه!

ali karimi

من موندم این سامسونگ کله پوک چطور و برچه اساسی نام گزاری میکنه روی گوشی از f41 اومده به f12 خب این دیگه چجورشه، خب لامصب به ترتیب از پایین برو بالا، البته اونم نه اینکه 5،5تا یا 10تا دهتا رد کنی،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)