حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ ردمی کی ۳۰ پرو زوم تحت MIUI 12 در چین ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، ردمی

هفت ماه پیش یعنی اوسط بهار ۹۹ بود که ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با قابلیت زوم ۳ برابر اپتیکال و ۳۰ برابر دیجیتال رسما معرفی شد. این دستگاه با اندروید ۱۰ و MIUI 11 ارایه شده بود. امروز می شنویم که آپدیت اندروید ۱۱ ردمی کی ۳۰ پرو زوم تحت MIUI 12 در چین ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ ردمی کی ۳۰ پرو زوم

نسخه چینی Redmi K30 Pro Zoom دریافت به روزرسانی OTA جدیدی را آغاز کرده است. این آپدیت نه فقط شامل رابط کاربری جدید MIUI 12 بلکه اندروید ۱۱ را هم دربر دارد. این می تواند به معنای آن باشد که عرضه جهانی نرم افزار در همین گوشه و کنار قرار دارد.

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

نسخه نرم افزار V12.1.3.0.RJKCNXM پایدار بوده و حجم آن 3.3 گیگابایت است. با این حال، برخی از کاربرانی که قبلاً به روزرسانی را نصب کرده اند، مشکلات مربوط به عمر باتری و صدا را گزارش می دهند. البته آخرین وصله امنیتی گوگل برای ماه نوامبر نیز در آن قرار داده شده است.

قلب تپنده این گوشی هم چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است که یک چیپست 5G محسوب می‌شود. طبق اعلام ردمی، مدل مبتنی بر ۸/۱۲۸ گیگابایت نیز مانند دیگر مدل‌های نسخه زوم ادیشن مبتنی بر رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 است.

انرژی ردمی K30 پرو زوم ادیشن از جانب باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و به لطف شارژ سریع ۳۳ وات، در عرض ۶۳ دقیقه باتری آن به طور کامل شارژ می‌شود. همچنین مانند بسیاری از پرچم‌داران مقرون به صرفه، برای این گوشی هم شاهد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیستیم. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به جک هدفون، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر  اشاره کنیم.

تقریبا تمام مشخصات ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با ردمی کی ۳۰ یکسان است به جز یکی از دوربین های دوربین چهارگانه اصلی این دو دستگاه! در حقیقت تنها تفاوت بین مدل اصلی و مدل زوم در زمینه‌ی دوربین آن‌ها است.

مدل زوم هم همچنان مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است ولی به جای سنسور ۲ مگاپیکسلی، شاهد تعبیه دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هستیم. همچنین در این مدل هم دوربین اصلی و هم دوربین زوم دارای لرزشگیر اپتیکال هستند.

ردمی K30 پرو زوم ادیشن مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن FHD+ است که البته برخلاف بسیاری از گوشی‌های جدید و مدل استاندارد K30، به رفرش ریت ۶۰ هرتز بسنده کرده است. در کمال تعجب، این گوشی باوجود داشتن دوربین پاپ‌آپ، موفق شده رتبه‌بندی IP53 برای مقاومت محدود در برابر پاشیده شدن آب را به دست بیاورد.

شما ردمی کی ۳۰ پرو زوم دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

منم برم کاستوم رام

m.b

شیائومی تو اندروید 9 تو چین خیلی سریع بود… تو 10 سرعت بالایی نداشت و تو اندروید 11 دوباره برگشت…
بین سه تولید کننده برتر اندرویدی بیشترین درصد پوشش آپدیت گوشی های مختلف و تو سالهایی هم سریعترین بوده…
بگذریم که میزان آپدیت دهیش هم تو رده های پایینتر بیشتر از سایر تولید کننده های اندرویدی هست…

Mahdi

پست وانپلاس امتیاز دوربین ۱۲پرومکس رو نوشتم

m.b

دمت گرم زدی تو خال…
منم همچین حدسی میزدم… بالاتر از mi 10 ultra میگرفت آبروریزی برای dxo بود… از اولش گفته بودم این آپدیت ها بیشتر به نفع اپل و سامسونگ هست…
الانم میبینیم بیشترین پیشرفت تو دوربینا رو اپل و بخش دیسپلی هم به نفع سامسونگ هست…
البته دروغی تو کار ممکنه نباشه اما اضافه کردن بخش دیسپلی برای سامسونگ بوده که اونم نماینده داشته باشه تو dxo… و اپل هم که براش امتیاز بخش اولتراواید و تله رو ضریبشو کم کردن تا تاثیرش تو امتیاز کلی بیاد پایین تر…
اگر به سبک قدیم جمع میزدن الان mi 10 ultra با یک امتیاز بیشتر نسبت به mate 40 pro روی صدر بود… به نفع اونم شد که ضریب زوم و اولترا واید کم شده… مجموع امتیازات mi 10 ultra بدون ضرایبی که در نظر گرفتن، از تمام گوشی های dxo بیشتره…
راستی چند روز پیش از صفحه فایند x2 پرو هم حرف زدید که چرا حتی از tcl هم پایینتره… خب گفته بودم که صفحه‌ش ساخت سامسونگ نیست… فقط توسط سامسونگ تیون شده… گویا dxo به رفرش هم زیاد اهمیت نمیده… بیشتر براش تولید دقیق پارامتر های صفحه مهمه و دید بهتر صفحه… اونطوری که من دیدم و خوندم… این بخشم نیاز به یک سری بازدید ها داره…

Mahdi

خب مال سامسونگ هم نباشه باز امتیازش خیلی کمه حداقل ۸۰ رو باید میگرفت جایی هم ندیدم از صفحش انتقاد بشه

Mahdi

دوربین می۱۰الترا هم که تو تست با گوشی های دیگه تو دکسو می بینم واقعا خوبه

m.b

نه صفحه‌ش ایراد خاصی نداره… خیلی هم عالیه اما به عالیترین های این زمینه خب نمیرسه… در ضمن علاوه بر جنس صفحه، اینکه روی صفحه‌نمایشت چه شیشه‌ای هم باشه تو کیفیت تاثیر داره… گوشی های سامسونگ و اگل از بهترین های این ضمینه استفاده میکنن که کمترین شکست و کاهش شفافیت و پیکسله کردن و ضخامت رو دارند…

m.b

*اپل

m.b

*زمینه

Demon

بهترین و معتبرترین که نوکیا شد. نوکیا هم بعد گوگل بهترین آپدیت رو میده

m.b

نوکیا اندروید خالصه… ماجراش فرق داره…
سه تولید کننده برتر همه اندروید مخصوص دارن…

Demon

یعنی سامسونگ و هواوی و شیائومی

m.b

بله…

Demon

شارژر 55 وات رد مجیک 5جی با 65 وات بلک شارک 3 برابره. 😂🤣

Milad7

عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)