حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل دانلود بازی در پلی استیشن ۵ گزارش شده است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پلی‌استیشن

کنسول بازی تازه ارايه شده سونی با خطایی روبرو شده است که مانع از دانلود راحت بازی ها و برنامه ها می شود. طبق ادعای کاربران مشکل دانلود بازی در پلی استیشن ۵ گزارش شده است. گفته می شود هر زمان که کاربر بخواهد یک دانلود را انجام دهد، خطای دانلود “صف بارگیری” یا “Queued for Download” ارائه می شود. در حال حاضر ، تنها راه حل موقت، ریست فکتوری کنسول به تنظیمات کارخانه است.

مشکل دانلود بازی در پلی استیشن ۵

این مشکل توسط چندین کاربر کنسول تجربه شده و گزارش داده اند که هنگام اولین تلاش کنسول برای دانلود، این مشکل رخ می دهد. گزارش شده است که یا خطایی در دانلود وجود دارد یا بازی یا برنامه ای که توسط کاربر برای دانلود انتخاب می شود، پیام را نشان می دهد: “Queued for Download“. هر دو اعلان به شما می گوید به منو دانلود بروید، در حالی که آن جا خالی است.

به عنوان یک نتیجه از این اشکال دانلود، کنسول نسبت به دانلود به طور آزاردهنده‌ای گیر کرده و به طور موقت فریز می شود. بررسی در فروشگاه PS5 نشان می دهد که کاربر مالک بازی یا برنامه است در حالی که فروشگاه PS5 هنوز می گوید کاربر هنوز برنامه یا بازی را خریداری نکرده است.

برخی از بازی های مشهور تحت تأثیر این اشکالات دانلود شامل Godfall و Spider-Man یا Demon’s Souls و حتی Call of Duty: Black Ops Cold War (نسخه قبلی PS4 را می توان بدون هیچ گونه مشکلی دانلود کرد) و برنامه Disney + و سایر موارد می شود.

از گزارش هایی که تاکنون دریافت شده، مشکل دانلود پلی استیشن ۵ فقط روی بازی ها و برنامه هایی که مخصوص این کنسول بودند تأثیر گذاشته است.

سونی هنوز هیچ بیانیه ای در مورد این موضوع منتشر نکرده است. اما ناشر Activision Call of Duty برای هر کاربری که با این اشکال روبرو شود، تنظیم مجدد کارخانه را توصیه می کند. این مشکل بسیاری از کاربران را حل کرد. البته، با انجام تنظیم مجدد کارخانه، کنسول کاملا پاک می شود، به این معنی که شخص باید بازی های خود دوباره دانلود کند و همچنین از ابتدا بازی را شروع کند. با این حال، در حال حاضر، این تنها راه برون رفت از مشکل به نظر می رسد.

آموزش اضافه کردن دوست در پلی استیشن ۵

شما پلی استیشن ۵ دارید؟ این مشکل را برای شما پیش آمده است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

کاملا طبیعیه برای اوایل عرضه برای همین چیزها حداقل چند ماه باید صبر کرد تا همه مشکلات حل بشه.

V800B

فرض کنید ۱ درصد مشکل سخت افزاری باشه
دمای بالا و افت و یا فریز دستگاه 🤦

Mahdi

خب حتما حجم اینترنتشون تموم شده

pooria

هیچ وقت سری اول یک محصول رو نخرید تازه الان که وارد نسل 9 هم نشدیم هیچ لزومی نداره تا 3 سال دیگه بازی ها میان نسلی اند و برای کنسول های نسل 8 هم منتشر میشن فقط بدرد یوتیوبرا و منتقدا میخوره که خواستن برسی یا انباکس یا با یخچال بزنن روش باهاش ویوور جمع کنن

Milad7

کلا یه محصول بی باگ تولید نمیشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)