حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وصله امنیتی اکتبر با آپدیت گلکسی تب اس ۲ سامسونگ ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

امروزه سامسونگ یک برنامه به روز رسانی امنیتی سالم برای دستگاه های خود حفظ می کند. این شرکت به طور منظم به روزرسانی های امنیتی ماهانه را به دستگاه های پرطرفدار معرفی شده در دو سال گذشته ارائه می دهد، در حالی که دستگاه های باقیمانده به صورت فصلی به روزرسانی های امنیتی دریافت می کنند. شاید برای شما جالب باشد که وصله امنیتی اکتبر با آپدیت گلکسی تب اس ۲ سامسونگ ارایه شد. اما چرا جالب باشد؟ چون این دستگاه برای سال ۲۰۱۵ است.

آپدیت گلکسی تب اس ۲

با این حال، سیاست سامسونگ در مورد به روزرسانی نرم افزار چند سال پیش به این خوبی نبود. سامسونگ قبل از استفاده از One UI در بخش پشتیبانی نرم افزاری شهرت خوبی نداشت. به همین دلیل کاملا تعجب آور است که می بینید این شرکت در سال ۲۰۲۰ در حال ارايه به روزرسانی امنیتی برای تبلت مدل سال ۲۰۱۵ یعنی Galaxy Tab S2 است.

تبلت گلکسی تب اس ۲

تبلت گلکسی تب اس ۲

به جز از اینکه، سامسونگ Galaxy Tab S2 در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. این تبلت دارای تراشه Snapdragon 652، نمایشگر 9.7 اینچی Super AMOLED است و از اندروید 6.0.1 مارشمالو استفاده می کند. در حالی که این تبلت فقط به اندروید 7.0 به روز شده است، به نظر می رسد سامسونگ در چهار سال گذشته همچنان به روزرسانی های امنیتی دستگاه را ادامه داده است.

به گفته Verizon آخرین به روزرسانی امنیتی Galaxy Tab S2 ، وصله های امنیتی اندروید برای اکتبر 2020 را به دستگاه می آورد. اگرچه این به روزرسانی موارد دیگری را شامل نمی شود، اما بسیار خوب است که ببینید سامسونگ یک دستگاه پنج ساله را با جدیدترین وصله های امنیتی به روز می کند در مقابل ، Nexus 9 از گوگل که چند ماه پس از Tab S2 راه ارائه شد، از اکتبر 2017 به روزرسانی دریافت نکرده است.

جالب است که سامسونگ Galaxy Tab S2 در لیست رسمی Android Security Updates ذکر نشده است. با این حال، Galaxy Tab S3 از سال 2017 در بخش “مدل های فعلی برای سایر به روزرسانی های امنیتی منظم” گنجانده شده است.

نظر شما درباره این ارائه آپدیت سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا؟!😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

Mahdi

این کارش عالیه ، چرا کسی ازش تعریف نمیکنه

SHREK

یه s3 داشتم یادش بخیر.

Milad7

خدا رحمتش بکند 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)