حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر مطبوعاتی منتسب به سامسونگ گلکسی تب اس۲ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

دیروز خبری درمورد معرفی سامسونگ گلکسی تب اس۲ ۸٫۰ و تب اس۲ ۹٫۷ در ۲۰ ژولای (۲۹ تیر) منتشر شد. گویا قرار است تبلت‌های بسیار باریک جدید سامسونگ، فردا معرفی شوند. امروز رندرهای مطبوعاتی از سامسونگ گلکسی تب اس۲ منتشرشده است و تصاویر نشان می‌دهند که این تبلت در دو مدل با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و ۹٫۷ اینچی عرضه خواهد شد. نسل اول این تبلت در دو مدل با صفحه‌نمایش ۸٫۴ اینچی و ۱۰٫۵ اینچی عرضه‌شده بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

gsmarena_001

هر دو مدل این تبلت به یک صفحه‌نمایش با نسبت ۴:۳ و رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل مجهز خواهند شد که صفحه‌نمایش آیپدهای اپل نیز همین نسبت و رزولوشن را دارد. شماره مدل سامسونگ گلکسی تب اس۲ ۹٫۷ اینچی، SM-T810 و نسخه ۸ اینچی، SM-T710 خواهد بود.

gsmarena_002

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی تب اس۲ به همان پردازنده موجود بر روی گلکسی اس۶ با نام اگزینوس ۷۴۲۰ و رم ۳ گیگابایتی مجهز شود. این پردازنده در میان قدرتمندترین‌های بازار قرار دارد و یک پردازنده ۶۴ بیتی محسوب می‌شود.

gsmarena_003

گفته می‌شود هر دو تبلت سامسونگ گلکسی تب اس۲ تنها ۵٫۴ میلی‌متر ضخامت خواهند داشت. مدل‌های ۹٫۷ اینچی و ۸ اینچی به ترتیب ۴۰۷ گرم و ۲۶۰ گرم وزن خواهند داشت.

gsmarena_004

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/alleged_press_images_of_samsung_galaxy_tab_s2_makes_the_rounds_online-news-13129.php” background=”#0fc5b7″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

وزن و ضخامت و مشخصات خوبی داره اما از طراحیش خوشم نیومد

Blue Tech

هنوز سامی ما در حد شایستگیش تو تبلتا فعالیت نداشته
راضی نیستم ازش 😥
هنوز آیپد ایدآل ترین تعریف از تبلت رو داره حالا ببینیم آیپد پرو چی میشه

Ari khan

اخ اخ اخ!!!اصن طراحی ایپد ایر۲ رو نگاه کن!!!دیوونه ام کرده!!حالا اینو ببین :negative:

Blue Tech

میدونم لامصب آدمو درگیر خودش میکنه این آیپد ایر نازک خشگل آلومینیومه اصلا فاضه خاصی داره :yahoo:
نمای جلوشم عالیه
من خودم یه نقص تو آیپد میدیدم اونم این بود که یه صفحه به اون بزرگی نمی تونه ۲تا برنامه رو باهم وا کنه اونم حل شد با این الهام برداریهای(!!!) آی او اس۹
ولی این عکس آخریه یکم مشکل نداره صفحه نمایشش نمیخوره با بدنش خیلی مجازیه؟!

Ari khan

فک کنم چون طرح کامپیوتریه و واقعی نیست اینجوری شده!!!

محمد کردزنگنه

مشخصات خوبی دارن ولی از ظاهرشون اصلا خوشم نمیاد دکمه فیزیکی و خازنی توی تبلت های سامسونگ اصلا جالب نیست الان شبیه یه گوشین که دراز شده من خودم گلکسی تب ۸٫۹ داشتم از نظر ظاهر جلو و پشت و همینطور جنس بدنه عالی بود الان هم به نظرم زیباترین تبلت ها اول آیپد ایر ۲ و بعدش تبلت های ۱۰ اینچی سونی و بعد هم گلکسی تب ۸٫۹ هستن.

SAMSUNG 2015

تا موردی از تب اس۲ ها رو سامسونگ رسما تایید نکنه اظهار نظر بی فایدست. :yes:

تا معرفی رسمی باید صبر کرد. 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی