حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی تب اس ۲ (Galaxy Tab S2) به صورت رسمی معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 18 دیدگاه | ترنجی

مدت‌هاست که منتظر رونمایی ازسوگلی تبلت های سامسونگ تحت عنوان سامسونگ گلکسی تب اس ۲ (Galaxy Tab S2) هستیم. بالاخره این تبلت نیز رنگ واقعیت به خود دید تا با یکی از بهترین تبلت های سامسونگ رو به رو باشیم. با ضخامت ۵٫۶ میلی‌متر، گلکسی تب اس ۲ یکی از باریک‌ترین تبلت های ممکن خواهد بود. صفحه‌نمایش Super AMOLED در کنار کیفیت بالای ساخت در حد گلکسی نوت ۴ و  گلکسی آلفا باعث شده در کنار مشخصات بسیار خوب سخت‌افزاری شاهد زیبایی کامل دستگاه نیز باشیم. در ادامه این دستگاه را بیشتر خواهیم شناخت.

تب اس ۲ (Tab S2) دارای ابعادی نظیر ۲۰۳٫۲ در ۲۴۶٫۳۸ میلی‌متر است. نسبت تصویر در نظر گرفته شده ۴:۳ خواهد بود تا رزولوشن دستگاه به صورت کلی برابر با ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل شود. این نسبت تصویر شباهت زیادی به تبلت های آیپد خواهد داشت با این حساب اگر شما نیز به تبلتی دارید که بتواند در اوفات تفریح ویدیو نگاه کنید یا به مطالعه بپردازید، تب اس ۲ بهترین انتخاب از سوی سامسونگ  خواهد بود.

همانند تب اس(Tab S)، تب اس ۲ (Tab S2) نیز دارای سنسور اثرانگشت خواهد بود با این تفاوت که به جای سوایپ از مدل لمسی، دقیقا همانچیزی که در اس ۶ به کار رفته است، بهره تا باز هم این مورد را یادآور شود که این جز رده بالای تبلت های سامسونگ به حساب می‌آید.  Android 5.0 Lollipop همراه با نسخه بهبود یافته تاچ‌ویز سیستم عامل دستگاه را تشکیل داده است. Exynos 5433 که مدل ارتقا یافته ای به نسبت Exynos 5420 یا Snapdragon 800 در نسل قبل به حساب می آید، قدرت دستگاه را در کنار ۳GB رم تامین کرده است.

توجه: در بیانیه رسمی سامسونگ اشاره ای به سخت‌افزار نشده است و با توجه به اشکال فنی وب سایت منبع، امکان دارد مشخصات فوق اصلاح شود.

همانند سری اس، این تبلت نیز چند اپلیکیشن از پیش نصب شده مایکروسافتی را به همراه دارد و بد نیست بدانید با خرید تبلت ۱۰۰ گیگابایت به شما نیز در OneDrive به مدت دو سال هدیه داده خواهد شد. دوربین اصلی دستگاه ۸ مگاپیکسل است و دوربین سلفی در نظر گرفته شده برابر با ۲٫۱ مگاپیکسل خواهد بود. مدلی از تبلت از LTE پشتیبانی کرده که البته مدل صرفا وای فای نیز موجود است. مدل ۹٫۷ اینچی با ۳۸۹ گرم وزن و باتری ۵,۸۷۰ میلی‌آمپری و مدل ۸٫۰ با ۲۶۵ گرم وزن و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد.

285469_SM-T715_Black_black_Dynamic_Online_S 05_SM-T815_combination_white_Standard_Online_S 01_SM-T815_Black_black_Standard_Online_S 00_SM-T815_Black_black_Standard_Online_S1 00_SM-T815_back_white_Standard_Online_S1 00_SM-T715_White_white_Standard_Online_S1

 

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/20/samsung-announces-the-5-6-mm-thin-galaxy-tab-s2/” background=”#0fc5b7″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saber133

اصلا باش ارتباط برقرار نکردم… ضایع هست… مدل قبلیش ارزشمند تر و زیبا تر بود به نظرم… و خداییش خوشکل بود ولی این نه به خصوص اون فرم پیچای پشتش
آیپد بهتر هست به نظرم…. البته نظره دیگه مطمئن طرف داران سامسونگ از این خوششون میاد دیگه ولی من نه طراحیشو قبول دارم بقیه چیزاشم خیلی خاص نیست مثلا رم ۴ میزد جذاب تر بود……
ولی خداییش مدل قبلیش خیلی بهتر بود… در کل مبارک کسانی که قراره بخرند..

Different_boy

پیچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کدوم پیچ؟
اگر شما یکم محصولات شرکت رقیب رو حرفه ای تر دنبال کنی اینقدر بد حرف نمیزنی در مورد گجتی که هنوز از نزدیک ندیدیش و هنوز نمیدونی اون دو سوراخ یا دایره برای نصب کیف مخصوص سری تب اس هست.پیچ نیست!!!توی نسل قبل هم بودن.

Shahspik

باتریش کم نیست؟

عليرضا

فکر کنم با خودش گفته بزار اندازه تصویر و سایز آیپد بزنم شاید منم یکم فروش داشتم 😀
بد نیست ۳ گیگ رم و رزولوشن و سی پی یو میتونه با اایپد ایر مقابله کنه
البته با آیپد ایر نه با ایر ۲ با ۲ گیگ رم و پردازنده به اون قوی ای
شعار سامسونگ ” هر هفته یک محصول ” روزی نیست اخبار محصولات جدید سامسونگ رو نشنوم

pesarak72

دقیقا خواسته نسبت تصویر ایپد مینی رو اجرا کنه…فک کنم نرم افزارا اندروید با چنین نسبت تصویری مشکل داشته باشن..
تب اس اول خ خشکل تر بود به نظرم…. 😥

Mohammad

چ دوربینه بیرون نزده ای!مگه مجبوری اینقد نازک کنی خب: دی

رضا (z best)

پیشرفت خوبی داشته ولی نسبت تصویرش ناجوره ۱۶:۹خیلی بهتره برای فیلم دیدن ولی کیفیت صفحش خیلی خوبه باتریش تعریفی نداره (براساس حجمش)
در کل نمی تونیم بگیم اوووووووووو فقط می تونیم بگیم خیلی خوبه

Ari khan

مشخصاتش خوبه اما از طراحیش خوشم نیومد!!
فعلا ایپد ایر۲ رو عشقه!!!!

Blue Tech

میگم دیدی شبی خون زد سنجش!؟
نمیدونیم خوشحال باشیم :yahoo:
ناراحت باشیم 😥
نیمدونم چرا ولی یه حسی بهم می گفت آخره هفته میاد :unsure:

Ari khan

اره نامردا!!!
منم فکر میکردم اخر هفته میدن…
راستی امسال پرچم پسرا بالاست!!!

Blue Tech

آره آره
حالا خبر نداری ما برنامه ریخته بودیم که حداکثر تا ۵ شنبه یه بار یه جمعی از بچه ها بریم یه خوشی بگذرونیم اولش قرار بود امروز باشه یکی از اعضای کلیدی گفت کار دارم ناز کرد بلاخره گفت نمیاد هیچ امروز صبح ساعت۱ که پاشدم دیدم نتایج اومده سریع یه جمعی تشکیل دادیمو اون یاروهم دیگه ناز نکرد…
به هر حال دیگه امیدواریم این خوشیامون ۱۲شب به دپسردگی تبدیل نشه
برنامه داریم بیرون هستیم نتایج رو نگاه کنیم مطلوب نبود متواری شیم نریم خونه اصا B-)
ولی شمام این دمه آخری یه خوشی بگذرونین البته فکر کنم خودتون به فکر هستین
شاید این آخرین دیدار باشه!!! 😥
از همینجا از همه دوستان می خوام من رو ببخشن واسه این مدت که مزاحمشون بودم
شاعر میگه:میرن آدمـــاآآآآآآآ از اونا فقـــط… 😥 😥 😥 😥 😥 😥

Ari khan

خوشحال میشم دوباره خوشحال ببینمت
:rose:

SAMSUNG 2015

طراحی دستگاه خیلی خوبه. زیبا ، کارآمد ، شیک.

به لطف نسبت تصویر ۴ به ۳ حالا آرگونومی دستگاه به نظر میرسه که خیلی بهتر شده باشه ، کلید هوم به نسبت نسل اول تب اس طراحی جدیدتر و کارآمدتری پیدا کرده و این بار میشه سنسور اثر انگشت رو به صورت لمسی مورد استفاده قرار داد که این یعنی دیگه خبری از لمس سوایپی نیست!

بدنه به صورت یکپارچه فلزی (با الهام از A8 و S6) طراحی شده و از طراحی نقطه نقطه ای که با وجود مزیت های زیادی که داشت اما زیبایی خیلی خوبی به دستگاه نمیداد (از نظر من) به مراتب زیباتره و با وجود استفاده از پلاستیک مات (پلی کربنات) در پشت دستگاه مزیت های متریالی و طرح نقطه نقطه ای نسل قبلی رو هم تا حد زیادی داره که نکته ی مثبتی هست.

اسپیکرها در جلوه ی خیلی زیباتری در بخش پایینی دستگاه پیدا کردن.

پیچ های پشت دستگاه که مربوط به اتصال به فلیپ کاورهای اختصاصی تب اس ۲ ها هست با طراحی یکپارچه خیلی بهتر شدن و ظاهر مدرن تری پیدا کردن.

طراحی فرم دوربین هم کاملا متاثر از اس۶ ها انجام شدن که خیلی زیبا هست.

سخت افزار مورد استفاده هم چیپ ۶۴بیتی اگزینوس ۵۴۳۳ به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رمِ که خیال کاربر رو بابت اجرای سنگین ترین پردازش ها راحت میکنه.

دوربین ها هم تغییری نکردن که با توجه به میل کم کاربران برای استفاده از دوربین تبلت ها چندان عیبی محسوب نمیشه. :yes:

پنل SuperAMOLED (آخرین نسل که در اس۶ ها استفاده شده) هم از اصلی ترین مزیت تب اس۲ ها هستن که نوید بازتولید دقیق ترین و با کیفیت ترین بازتولید رنگ ها رو خواهند داد. B-)
__________________________

در کل پیشرفت های زیادی تب اس۲ به نسبت نسل قبلی داشته اما جا برای پیشرفت هنوز زیاد هست. در بخش سخت افزار انتظار داشتم که همانند اس۶ ها عمل بشه و تنوع رنگ بندی بیشتر باشه که اینطور نشد اما با وجود ثبت تجاری نام Tab S PRO و احتمال معرفی تبلت هایی با این نام ، به نظر میرسه باید پیشرفت های اساسی رو به نسبت نسل های قبلی تب اس در این تبلت شاهد باشیم و احتمالا تمامی انتظاراتم برآورده بشه.

Blue Tech

انصافا باید بپذیریم اصلا در حد نام سامی تو زمینه های فبلت ها و گوشیا نیست تبلتاش
اینی هم که شما میگی تب اس پرو دیگه داره مسخره میشهنباید انقدر بازی با اسم ها بشه به این بی نمکی هر سال قوی ترین تب سامسونگ داره یه لقب بهش اضافه میشه که چی !؟ یه اسم رو باید ترویج بده سر اون هم خوب کار کنه و بین مردم برای همون اسم اعتبار بسازه نه این وضع الان
اول Galaxy tab بود بعد شد Galaxy tab S الانم قراره بشه Galaxy tab S pro سال بعدم یهو دیدی Galaxy tab S pro plus در آورد
مسخرس این روند

SAMSUNG 2015

همچنین ضخامت تنها ۵٫۶ میلی متر تب اس۲ ها یک نکته ی منحصر به فرده چرا که احساس رده بالا بودن اعلایی رو به کاربر در هنگام کار با تب اس۲ ها میده و این احساس به همراه طراحی عالی فریم فلزی علاوه بر بیش از پیش عالی کردن تجربه ی کاربری به انتقال احساس لوکس بودن و ظرافت دستگاه هم کمک شایانی میکنه. B-)

جاگیری باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای مدل ۸ اینچ و باتری ۵۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی برای مدل ۹.۷ در بدنه ای با این ضخامت بسیار کم هم تاکیدی بر توان مهندسی بسیار قدرتمند سامسونگ داره. B-)

Different_boy

خیلی طراحی زیبا و دلنشینی داره.بسیار باریک هست و کاربردی.من با رنگ سفید ۸ اینچش خیلی حال کردم.گجت باید سفید باش ولا غیر!!!!!از این منظر جانی آیو رو میپرستم.گجت سفید ینی عشق.
بگذریم.چندین ساله اپل داره از این نسبت تصویر استفاده میکنه هیچکس خم به ابروش نیومده.همیشه و همه جا هم به به چه چه کردن.بهترین تبلتهارو هم آیپدها میدونن.ماهم قبول داریم.اما همین که سامی این نسبت رو زده شده طراحی بد.شده ارگونومی بد.شده تبلت برای فیلم و عکس فقط و این نسبت بدرد نمیخوره!!!دقیقا سه پستی که مربوط به این تبلت ها هست رو ببینید همه همینهارو گفتن.کاری ندارم سامسونگین یا ی برند دیگه.واقعا ما چرا اینجوری هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا تا وقتی تب اس نسخه اول بود هیچکس از نسبت تصویر خوبش(که الان همه پشتیبانشن)تعریف نکرد؟اون رو هم جور دیگه کوبیدین!!
پیامبر ما وقتی سگ مرده ای رو دید سعی کرد خوبیش رو ببینه و به همراهاش گفت دندون های سفیدی داره.فقط خوبی رو دید.
اینهمه خوبی تبلت رو گذاشتین کنار از نسبت تصویری میگید که بهترین تبلت دنیا ینی ایپدها دارن!!!نمیدونم والا چی بگم.
بهرحال من از ۸ اینچش خوشم اومد و بخاطر داشتن اثر انگشت و نازکی و زیباییش شاید طرفش رفتم و خریدمش.

Ari khan

دوست عزیز فکر میکنم اون حضرت عیسی (ع)بود نه پیامبر ما(ص)
:scratch:

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....