حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۱ اولترا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM3 و فوکس لیزری ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با گلکسی اس ۲۰ اولترا وارد بازی مگاپیکسل ها برای دوربین اصلی پرچمدارش شد. هر چند با وجود توانایی عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی اما برای عکاسی در حالت پیشفرض این دستگاه از ادغام ۹ پیکسلی بهره می برد تا عکس های ۱۲ مگاپیکسلی فوق العاده بگیرد اما به هر حال این را افراد کمی کاملا واقفند. نسل اول همیشه کاستی هایی دارد و حالا خبر می رسد که گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM3 و فوکس لیزری ارایه خواهد شد. این یعنی نسل بعدی دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ می تواند بهبود خوبی داشته باشد.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ

شایعه شده است که سامسونگ Galaxy S21 Ultra را احتمالا ۲۵ دی ۹۹ معرفی کند و طبق گفته اطلاعات منتشر شده از یک منبع قابل اعتماد، دوربین این گوشی نسبت به نسل قبلی خود به روز می شود. دقیقا مانند Galaxy S20 Ultra اینجا باز هم ما یک سنسور 108MP خواهیم داشت، اما این بار سامسونگ از دوربین ToF عبور می کند.

این منبع، که در توییتر و Weibo به عنوان Ice Universe شناخته می شود، گفت هر چند سنسور همان اندازه پیکسل را حفظ خواهد کرد اما سنسور جدید سامسونگ ISOCELL HM3 خواهد بود. این نمونه جدید یک نسخه برتر از ISOCELL Bright HM1 که در S20 Ultra وجود دارد. گفته می شود 12٪ حساسیت به نور بهتر است که جزئیات بیشتری را به نمایش می گذارد و عکس های حالت شب را سریع تر می گیرد.

ناپدید شدن دوربین ToF با فوکس خودکار لیزری جبران می شود. گرچه این به نظر می رسد تنزل رتبه است، اما این در واقع همان راه حل در Galaxy Note20 Ultra است، پرچمدار دیگر سامسونگ که در حال حاضر موجود است و توانست به مشکل فوکس خودکار گلکسی اس ۲۰ اولترا غلبه کند.

وقتی گلکسی اس ۲۰ اولترا را بررسی کردیم، متوجه شدیم که ToF چیزهای زیادی را در حال حاضر برای کاربر ارائه نمی کند پس شاید حذف شدن آن برای خیلی از کاربران اهمیتی نداشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز دکسومارک ۱۱۸

Milad7

130 😛 دیگه بی انصافی نکن

mostafa3

اینجوری نمیتونه جلوی رقیباش قدرتنمایی کنه

از نوت امسال هم بدتر میشه دوربینش

mega08

بازم نظر بنی اسرائیلی ،اونوقت چرا و چجوری به این نتیجه رسیدی.
هنوز حتی سنسور معرفی نشده ،چ برسه استفاده بشه بعد نظر میدی خوب نیس !عجب

Mahdi

بنظرم کار روی نرم‌افزار بهتر از سخت افزاره
امتیاز سلفی پیکسل۵ اومد ۹۴ برای دوربین ۸ مگاپیکسلی

Mahdi

یادمه سلفی اس ای ۲۰۲۰ هم امتیازش ۸۴ شده بود اون ۷ مگاپیکسلی بود

mega08

منم موافقم ، درحال حاضر ساسمونگ داره فقط رو سخت افزار دوربینش مانور میده ، ی زمانی از نظر نرم افزار دوربین واقعا حرف نداشت s7 دوربین ۱۲ مگاپیکسل تا چندین سال روی بقیه ی سری های sاستفاده شد. و نتیجه ی خوبی گرفت ولی الان بهتره ب جا سخت افزار رو نرم افزار و الگوریتم پردازش تصویرش کار کنه. مثالشم ک گفتی پیکسل ۵ با ۲دوتا دوربین یا پیکسل ۳ با تک دوربین خیلی نتیجه ی خوبی گرفت

Mahdi

رو همین ۱۰۸ هم خوب کار کنه قبوله ولی نمیدونم چش شده

Milad7

کاش ی فکری برای اگزینوس بکنه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)